trunte24 skriver:
Ej, det kan jeg ikke huske, men det er da helt forfærdeligt!
Men hvem ville du sige det til? Hende der vard er da det skete eller vores kontakt pædagog eller lederen?
Nok bare kontaktpersonen, og sige, at de måske skulle tjekke legetøjet igennem. Der kan måske være et af dem som er defekte. Ja sagen om den lille dreng var så utrolig tragisk. Jeg kan ikke huske den 100 procent i detaljer. Men det var en lille gut som var kommet til at spise et af de der små flade batterier, som er i et af de lys som skal ligne fyrfadslys (til jul) Han blev mere og mere dårlig og selv om forældrene mange gange var fordi skadestue, forskellige hospitaler osv. og virkelig kæmpede i dagevis for at få lægerne til at forstå at der var noget gruelig galt blev det ikke taget alvorligt nok til at drengen blev grundig nok undersøgt. Forældrene prøvede ellers at sige, at de havde en formodning om drengen havde spist et batterie (jeg kan ikke helt huske drenens alder- tror han var omkring 1-2 år) Da den stakkels dreng gik bort blev han obdukseret og her viste det sig, at drengen havde lidt noget så frygteligt fordi batteriet havde ætset ham indvendigt. Jeg husker bare den sag som værende så frygtelig. Selvfølgelig på grund af den tragiske slutning men også forældrens kamp for at få undersøgt drengen til bunds. Siden dengang så har jeg været så nervøs for batterier omkring små børn. Ved godt der er forskel på sådan et lille batterie som en lille én kan sluge og så en af de større batterier, men jeg ville alligevel bare nævne det for en sikkerheds skyld.

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Collager overført på lærred, wallstickers til børneværelset, dåbsinvitationer
Anmeld