Hej alle.
Sgen er den, at i dag, da jeg hentede min søn i vuggestuen ( fuld integreret institution) kommer han gående gennem fællesrummet med et AA batteri i hånden. Jeg tager det fra ham, og tager ham op til mig. Ved siden af mig står en pædagog, relativ ny. Hun har været der nogle måneder. Jeg har ikke rigtig noget forhold til hende, da hun ikke er på Viggos stue normalt.
Jeg rækker batteriet frem til hende og siger vil du ha' det her. Hun kigger lidt på mig, som om hun ikke forstår. Jeg holder det stadig frem mod hende, og siger igen. Tager du lige det her! Hun tager det så, og siger. Det er vist nogle fra vore flexitrack biler.........lang pause......Det er nok ikke så godt de ligger rundt omkring.
Jeg er som sådan ikke bekymret for om min søn ville tage det i mund eller lig. han er 22 måneder nu. Men det er jo en fuld integreret institution med mange små kravle børn. Viggo Kunne nemt finde på at ligge det på gulvet igen eller direkt at give det til en af de små børn. Det kan jo være meget farligt at sluge sådan et.
Ville i sige noget i morgen til den involverede pædagog eller ville i evt sige noget til vore kontakpædagog/lederen?
Eller skal jeg bare lade den ligge her, og håbe det er et engangs tilfælde?
Mvh Line
Anmeld