Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bøger til lærerstudiet, Alle bøger er i super god stand, og mange næsten ubrugtePriserne er til at handle om - især hvis du tager nogle stykkerErnærings og fødevareleksikon - af Niels Lyhne - nypris 275 sælges for 150 krLevnedsmiddelhygiejne - af Elin Kirkegaard - nypris 349 sælges for 200 krHuman ernæring - af Gustav Nedergaard - nypris 364 sælges for 200 krPædagogiske teorier - 75 krLæring gennem oplevelse, forståelse og handling - gammel udgave 75 krDanskdidaktiske synsvinkler - nypris 350 sælges fir 200 krLæring - af Knus Illeris - nypris 300 sælges for 100 krUdviklings psyk. teorier - Espen Jerlang - nypris 320 sælges for 150 krVeje ind i skriftsproget - af Maj Björk - nypris 250 sælges for 100 krDansk sproglærer - af Frans Gregersen mm. - nypris 345 sælges for 200 krGruppe og samspil - nypris 275 sælges for 150 krSproglig analyse og relevans - nypris 175 sælges for 75 kr Vi lærer for livet hele livet - 50 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den der hedder pædagogiske teorier, har du en forfatter til den? Måske jeg er interesseret
Dot D skriver: Den der hedder pædagogiske teorier, har du en forfatter til den? Måske jeg er interesseret
den er redigeret af Niels Jøren Bisgaard, men der er forskellige forfattere til den, som hver forklare sine teorier
6800 skriver: den er redigeret af Niels Jøren Bisgaard, men der er forskellige forfattere til den, som hver forklare sine teorier
Jeg tjekker den lige ud Er den pæn og uden noter i???
Hvis den er (forholdsvis) pæn, så vil jeg gerne købe den. Den lyder lige til at være én, jeg kan bruge
Du kan sende en PB med kontooplysninger, så jeg kan sende nogle penge og en adresse...
Jeg starter snart på pæd. udd., og så snart jeg ved hvad jeg skal købe, vender jeg tilbage til dig
Har nu tjekket lidt flere ud, og kunne også godt tænke mig : Læring - Knud Illeris, Vi lærer for livet (hvis du kan sælge den billigere, har lige set den til 20 kr på Pensum) og udviklings psyk teorier...
Så kan du ikke lave en god pris til en "fattig" studerende
Dot D skriver: Har nu tjekket lidt flere ud, og kunne også godt tænke mig : Læring - Knud Illeris, Vi lærer for livet (hvis du kan sælge den billigere, har lige set den til 20 kr på Pensum) og udviklings psyk teorier... Så kan du ikke lave en god pris til en "fattig" studerende
vender lige tilbage i morgen, da bøgerne ligger inde i datterens værelse
6800 skriver: vender lige tilbage i morgen, da bøgerne ligger inde i datterens værelse
Lyder godt
Nu er det ikke for at gøre dig stresset, hi hi, men jeg starter i skole igen i morgen, og jeg er ret interesseret i bøgerne.
Så ligeså snart du har fundet ud af, hvad du skal have for dem, så må du meget gerne skrive...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128