Louise17 skriver:
Jamen prisen er jo helt sindsyg.. 800,- 
Overvejer om jeg skulle prøve at ringe til min jordemor imorgen, og høre om hun evt kunne hjælpe så jeg fik en scanning.. Er bare så angst 

Men koster det virkelig 800? Jeg har aldrig set det skulle være så dyrt når jeg har tjecket. Det koster fx 400 kr i Kolding.
Jeg tror at hvis du beskrive hvor mange smerter du har så vil de give dig en scanning for en sikkerheds skyld. Jeg ville bare ringe til fødegangen hvis det var mig. Jeg kan ikke helt huske hvor langt man skal være henne før man kan ringe til dem, men tror det er der omkring. Ellers så havde jeg bare ringet til vagtlægen. De plejer at tage det alvorligt når man har smerter. Jeg blev selv scannet omkring uge 17 pga smerter som dem du beskriver. I mit tilfælde var det slemme muskelspændinger som var opstået pga bækkenløsning og hypermobile led. Hvis det viser sig at det er det der er galt kan du prøve at skrive til mig igen, for jeg har en nogle øvelser, som kan lindre meget, men de er lidt bøvlede at forklare så jeg gidder ikke før vi ved om det er det 
Anmeld