Er jeg tosset ?? scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Helloo

Jeg har virkelig nogle kraftige smerter i underlivet, det føles ikke godt. Jeg er rigtig angst for der er noget galt

Det gør ondt ved bassen hver gang jeg bøjer mig, på toilet, vender mig, egentlig bare gør noget..

Overvejer at købe en scanning her i Esbjerg til 800,- men er det tåbeligt ? Det synes kæresten i hvertfald..

Jeg har 19 dage til Misdannelsescanning, men det jo nærmest 100år til 

Hvad havde du gjort ? Er i øvrigt 17+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Camillos

Louise17 skriver:

Jeg har virkelig nogle kraftige smerter i underlivet, det føles ikke godt. Jeg er rigtig angst for der er noget galt

Det gør ondt ved bassen hver gang jeg bøjer mig, på toilet, vender mig, egentlig bare gør noget..

Overvejer at købe en scanning her i Esbjerg til 800,- men er det tåbeligt ? Det synes kæresten i hvertfald..

jeg ville ringe til min jordmor og fortælle om de smerter du har.. og tage derop for at høre hjertelyd.. du har muligvis fået bækkensmerter.... 

Anmeld

23. august 2012

Helloo

Camillos skriver:

jeg ville ringe til min jordmor og fortælle om de smerter du har.. og tage derop for at høre hjertelyd.. du har muligvis fået bækkensmerter.... 

Er lidt usikker på hvad jordemor skal bruges til.. Så det okay at ringe ang problemer som dette ?

Jeg har desværre skævt bækken/rygsøjle.. Ved ikke om det er det der er ved at blive værre evt? Det er også begyndt at komme smerter ved lysken.. Pææænt træls..

Anmeld

23. august 2012

Camillos

Louise17 skriver:

Er lidt usikker på hvad jordemor skal bruges til.. Så det okay at ringe ang problemer som dette ?

Jeg har desværre skævt bækken/rygsøjle.. Ved ikke om det er det der er ved at blive værre evt? Det er også begyndt at komme smerter ved lysken.. Pææænt træls..

jeg har selv smerter i skambenet fortil, og ondt i lænden og lysken, er sygemeldt nu, da jeg ikke kan være meget fysisk aktiv og mit startede i uge 13, er blevet værre jo længere jeg er kommet hen. Ja selvfølgelig kan du ringe til din Jm Omkring dine smerter og bekymringer om bebs har det godt, det er det de er der for..

når du har skævt bækken i forvejen kunne det nemt være en forklaring .. 

Anmeld

23. august 2012

Camillos

Louise17 skriver:

glemte lige at tilføje : Du kan også have en blærebetændelse. 

Anmeld

23. august 2012

Helloo

Camillos skriver:

glemte lige at tilføje : Du kan også have en blærebetændelse. 

Puha det ville ikke være særlig fantastisk.. Har næsten lige haft en slem urinvejsinfektion, men blev teste efter kuren, og der viste den intet bakterier.. Håber snart det bliver bedre, kan ikke holde ud at være nogle steder 

Når okay var faktisk lidt i tvivl om hvornår man burde ringe til hende

Anmeld

23. august 2012

Camillos

Louise17 skriver:

Puha det ville ikke være særlig fantastisk.. Har næsten lige haft en slem urinvejsinfektion, men blev teste efter kuren, og der viste den intet bakterier.. Håber snart det bliver bedre, kan ikke holde ud at være nogle steder 

Når okay var faktisk lidt i tvivl om hvornår man burde ringe til hende

Betændelsen kan komme igen som et lyn fra en klar himmel..

selvfølgelig må du ringe til hende.. og så længe hjertelyden er fin er der sikkert ikke noget galt med din bebs. 

men ja jeg kender det alt for godt, de smerter der ..AV for F.... 

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Jeg ville starte med at blive testet for blærebetændelse, for jeg synes det lyder som da jeg havde det under min graviditet. Det var meget smertefuldt og føltes helt anderledes end når jeg "normalvis" har haft blærebetændelse - og det har jeg haft ofte.

Vh. Louise

Anmeld

23. august 2012

Tona

Louise17 skriver:

Jeg havde talt med fødegangen om det og forklaret hvor slemme de der smerter er. Så bør de indkalde dig til en scanning.

Men jeg siger det mest for en sikkerheds skyld, for odds er størst for at det er muskulært og ikke har med barnet at gøre, men alligevel ville jeg ringe hvis det var mig. Og ja, hvis de havde nægtet så havde jeg købt scannninge. Men jeg forstår ikke det skal være så dyrt. I Kolding fx ved jeg at det kun koster det halve.

Anmeld

23. august 2012

Helloo

Amandas-mor skriver:

Jeg havde talt med fødegangen om det og forklaret hvor slemme de der smerter er. Så bør de indkalde dig til en scanning.

Men jeg siger det mest for en sikkerheds skyld, for odds er størst for at det er muskulært og ikke har med barnet at gøre, men alligevel ville jeg ringe hvis det var mig. Og ja, hvis de havde nægtet så havde jeg købt scannninge. Men jeg forstår ikke det skal være så dyrt. I Kolding fx ved jeg at det kun koster det halve.

Jamen prisen er jo helt sindsyg.. 800,- 

Overvejer om jeg skulle prøve at ringe til min jordemor imorgen, og høre om hun evt kunne hjælpe så jeg fik en scanning.. Er bare så angst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.