Akut og desperat brug for ny bolig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

MortilElias2010

W.. skriver:

Kbh og område!
Vores søn går i vs på Frb, jeg skal gå i skole på Nørrebro og min mand arbejder i Sydhavnen!

Min lillebror har en lejlighed til leje da han selv er flyttet. Han er flyttet fra Frederiksberg til Amager. Ved ikke så forfærdelig meget om den, men kan checke.. Alt andet end alternativet er vel bedre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

ano14316

W.. skriver:

Sådan tror jeg desværre bare ikke lige det hænger sammen :/

Men måske et forsøg værd?

Anmeld

24. august 2012

MortilElias2010

Nu ved jeg lidt mere om den. Det er en kollegielejlighed. Umøbleret. Den er desværre kun MIDLERTIDIG til d. 29 sep. Men den giver j'er trods alt tag over hovedet en lille måneds tid mere. Efter d. 29 overtager kollegiet den, min bror ved dog ikke om nogen har overtaget den efterfølgende så måske I kunne lave en deal der? Det er 2500kr indtil d. 29 sep. Jeg ved ikke om det er noget... 

Den ligger i Brønshøj. 

Anmeld

24. august 2012

TineA

MortilElias2010 skriver:

Nu ved jeg lidt mere om den. Det er en kollegielejlighed. Umøbleret. Den er desværre kun MIDLERTIDIG til d. 29 sep. Men den giver j'er trods alt tag over hovedet en lille måneds tid mere. Efter d. 29 overtager kollegiet den, min bror ved dog ikke om nogen har overtaget den efterfølgende så måske I kunne lave en deal der? Det er 2500kr indtil d. 29 sep. Jeg ved ikke om det er noget... 

Den ligger i Brønshøj. 

Tak fordi du gider at undersøge det - jeg synes bare det er lidt for rodet, hvis du forstår?

Anmeld

24. august 2012

TineA

ano14316 skriver:

Men måske et forsøg værd?

Kan du linke mig noget?

Anmeld

24. august 2012

MortilElias2010

W.. skriver:

Tak fordi du gider at undersøge det - jeg synes bare det er lidt for rodet, hvis du forstår?

Jeg forstår dig udemærket. Men et tag over hovedet eller ikke et tag over hovedet, thats the q i denne forbindelse formoder jeg så ville lige checke for en god ordens skyld. Jeg håber I finder noget varigt 

Vær sød at opdatere denne, for det er en af den slags skæbner der suger sig fast til hukommelsen. 

Knus til vejen om godt nyt og nyt håb 

Anmeld

24. august 2012

TineA

MortilElias2010 skriver:

Jeg forstår dig udemærket. Men et tag over hovedet eller ikke et tag over hovedet, thats the q i denne forbindelse formoder jeg så ville lige checke for en god ordens skyld. Jeg håber I finder noget varigt 

Vær sød at opdatere denne, for det er en af den slags skæbner der suger sig fast til hukommelsen. 

Knus til vejen om godt nyt og nyt håb 

Mange tak skal du have
Jeg håber virkelig vi kan se os ud af alt dette..

Anmeld

25. august 2012

TineA

Ingen bud?? Jeg er desperat !!! Har ikke sovet rigtigt i 10 dage!!

Anmeld

25. august 2012

ano14316

W.. skriver:

Kan du linke mig noget?

link til hvad?

Anmeld

25. august 2012

TineA

ano14316 skriver:

link til hvad?

Der hvor din veninde fik lejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.