Akut og desperat brug for ny bolig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.241 visninger
50 svar
0 synes godt om
23. august 2012

TineA

Åh ja - for at gøre en virkelig lang og virkelig belastende historie kort, så har vi opsagt vores nuværende lejemål, da vi var blevet tilbudt en anden lejlighed, som vi skulle overtage 1/9.

Vi har været i banken og at lånt til indskuddet på 30.000 kr
Det viser sig så, at denne udlejer er en svindler og det ender ud i en stor diskussion da vi var inde og skulle skrive under på kontrakten.

Det vil så sige, at nu står jeg med en opsagt lejlighed, hvor jeg skal være ude d.3/9 og Inter sted at flytte hen!

Oveni alt dette, skal jeg starte på mit studie på
Mandag og vores søn fylder 2 år d.1/9!

Der er så meget at se til, jeg sover ikke om natten!
Vi har været aktive boligsøgende hos AAB, FSB m.v i 3 år (min mand har været skrevet op i 23 år)

Vi har søgt ALT der er på boligportal. Vi har talt med kommunen - de kan ikke hjælpe, da min mand "tjener for meget"!

Vi kan ikke annullere vores opsigelse på vores nuværende lejemål, da vi ikke har råd til at blive boende!

Så nu råber vi højt hvor vi kan : VI HAR AKUT BRUG FOR EN LEJLIGHED!!

Så jeg håber I vil dele det med os - vi er desperate og hjemløse om 10 dage!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

twinny

åhhhh hvor stress. Vi starter også i skole på mandag og skal flytte næste fredag. Og det er stressende nok for mig.

Hvor i landet må det være?

Anmeld

23. august 2012

TineA

twinny skriver:

åhhhh hvor stress. Vi starter også i skole på mandag og skal flytte næste fredag. Og det er stressende nok for mig.

Hvor i landet må det være?

Kbh og område!
Vores søn går i vs på Frb, jeg skal gå i skole på Nørrebro og min mand arbejder i Sydhavnen!

Anmeld

23. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

der er et ledig rækkehus ved siden af mig hvis det var noget

Anmeld

23. august 2012

twinny

W.. skriver:

Kbh og område!
Vores søn går i vs på Frb, jeg skal gå i skole på Nørrebro og min mand arbejder i Sydhavnen!

okay hvad med huslejen være?

Anmeld

23. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

nå okey, læste lige det skulle være i kbh

Anmeld

23. august 2012

ano14316

W.. skriver:

Åh ja - for at gøre en virkelig lang og virkelig belastende historie kort, så har vi opsagt vores nuværende lejemål, da vi var blevet tilbudt en anden lejlighed, som vi skulle overtage 1/9.

Vi har været i banken og at lånt til indskuddet på 30.000 kr
Det viser sig så, at denne udlejer er en svindler og det ender ud i en stor diskussion da vi var inde og skulle skrive under på kontrakten.

Det vil så sige, at nu står jeg med en opsagt lejlighed, hvor jeg skal være ude d.3/9 og Inter sted at flytte hen!

Oveni alt dette, skal jeg starte på mit studie på
Mandag og vores søn fylder 2 år d.1/9!

Der er så meget at se til, jeg sover ikke om natten!
Vi har været aktive boligsøgende hos AAB, FSB m.v i 3 år (min mand har været skrevet op i 23 år)

Vi har søgt ALT der er på boligportal. Vi har talt med kommunen - de kan ikke hjælpe, da min mand "tjener for meget"!

Vi kan ikke annullere vores opsigelse på vores nuværende lejemål, da vi ikke har råd til at blive boende!

Så nu råber vi højt hvor vi kan : VI HAR AKUT BRUG FOR EN LEJLIGHED!!

Så jeg håber I vil dele det med os - vi er desperate og hjemløse om 10 dage!!!

Min veninde stod i lidt ala samme situation, hun gik ind til bo og byg og sagde at hun manglede et sted at bo NU og hun gik ikke før de havde noget til hende. 2,5 time senere havde hun en lejlighed.

Anmeld

23. august 2012

M&N

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

der er et ledig rækkehus ved siden af mig hvis det var noget

Hvor henne hvis jeg må spørge?

Anmeld

23. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor henne hvis jeg må spørge?

på fyn

Anmeld

23. august 2012

M&N

Til TS: Har desværre ingen råd, men håber I finder noget at bo i. På boligportalen så opret en annonce så er der mange udlejere som henvender sig! 

Vi er selv skrevet op i forskellige boligselskaber, men der er ingen hjælp at hente

Vi har selv opsagt vores lejlighed pr. 1/11 og leder efter noget nyt og vi har en baby på vej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.