At søge nyt arbejde mens man er i arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Hehe ja det ved jeg godt. Det er som tekniker.

hmmm ... måske du skulle overveje hvorfor du keder dig i den stilling du har nu .. og så se i annoncen om de har det du mangler i den nye stilling .. og hvis det ikke umiddelbart fremgår så ringe og spørge  

og det hjalp mig en del  

savner du bare nye kolleger? eller nye omgivelser .. er det en anden type opgaver du skal varetage?  er det en stilling op ad rangstigen med lederansvar eller bare mere ansvar .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmmm ... måske du skulle overveje hvorfor du keder dig i den stilling du har nu .. og så se i annoncen om de har det du mangler i den nye stilling .. og hvis det ikke umiddelbart fremgår så ringe og spørge  

og det hjalp mig en del  

savner du bare nye kolleger? eller nye omgivelser .. er det en anden type opgaver du skal varetage?  er det en stilling op ad rangstigen med lederansvar eller bare mere ansvar .. 

Går faktisk ned af rangstien da jeg pt sidder i en mellemleder stilling. Men de har udkørende arbejde det har jeg ikke nu og det savner jeg rigtig meget. Derfor jeg har valgt at søge stillingen. Jeg er tilfreds med mine kollegaer og arbejdsforhold, så det er rent opgavemæssigt der gør at jeg søger nyt.

Anmeld

23. august 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Går faktisk ned af rangstien da jeg pt sidder i en mellemleder stilling. Men de har udkørende arbejde det har jeg ikke nu og det savner jeg rigtig meget. Derfor jeg har valgt at søge stillingen. Jeg er tilfreds med mine kollegaer og arbejdsforhold, så det er rent opgavemæssigt der gør at jeg søger nyt.

det ville jeg huske at skrive i ansøgningen

Anmeld

23. august 2012

serinasmor

Anonym skriver:

det ville jeg huske at skrive i ansøgningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.