Har i fortalt jeres hemmelighed til venner og familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2009

Fruen

Vi fortalte det til mine forældre samme dag vi fandt ud af det, vi skulle alligevel spise derovre og kan slet ikke holde sådan noget hemmeligt :-)
Vi gjorde det sådan, at vi først fortalte vores datter det og hun var overlykkelig, for hun har plaget om en ægte lillesøster siden hendes første dukke nærmest!
Hun gik ind med graviditetstesten til mine forældre og sagde at mor har en baby i maven og at hun skal være storesøster. Imens stod vi på lur og kom frem bagefter:-)  Det var stor lykke men de sagde at de ikke var spor overraskede, de tænkte nok vi fik flere! Min mor drømte i vinters at jeg fik en dreng, så spændende om hun har den slags evner... hehe...
Kollegerne fortalte jeg det til dagen efter.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

MiMa

Vi har ikke fortalt det til familien endnu. Min store søn ved heller ikke noget.

Den eneste der ved det er min bedste veninde. Hende deler jeg alt med og hvis ikke jeg kunne sige det til hende ville det være meget svært at holde hemmeligt, for jeg har jo lyst til at skrige ud til hele verden at jeg er gravid.

For ikke så længe siden havde jeg en spontan abort, hvor jeg var 7½ uge henne, så vi vil ikke glæde os for tidligt og hvis vi fortæller familien det, så stiger presset og forventningerne, så vi holder det for os selv lidt endnu.

Planen var at vi ville vente til efter uge 12, men nu tror jeg ikke vi kan vente så længe. Jeg skal til gynækologisk undersøgelse hos lægen i uge 9 og så tror jeg vi fortæller det der.

Anmeld

9. juni 2009

Mor til matilde og gustav

hej vi fortalte vores forældre det i uge 6, blandt andet fordi at vi mistede sidste gang og havde ikke fortalt famillien noget der, så det var svært, så denne gang blev vi enige om at hvis det skulle gå galt så ville det være meget rart at de viste det, men det endte med at en fest på 110 mennesker hørte det da mine svigerforældre havde sølvbryllup den weekend de havde fået det advide, og både min og kærestens forældre kunne jo ikke holde mund, men det går os nok, håber på det bedste og at vi får en lille lækker baby i armene til jan
og tillykke til jer alle sammen;-)

Anmeld

18. juni 2009

lion

Da jeg ventede Cassandra fik alle det af vide fra start.
Men jeg fandt ud af I DAG jeg er gravid og jeg har fortalt mine 4 veninder det og min svigermor, kæresten har fortalt sin bedste ven (min fætter) og sin svingerinde det, som så siger det til sin mand. Men ellers ved min familie det ikk.
Jeg har ikke fortalt min familie det da jeg ikk vil hører alle de er det ikke for tidligt kommentarer,  som da jeg ventede Cassandra. (fordi ming og kæreste ikke havde kendt hinanden så længe) nu kommer de nok fordi  Cassandra "kun"r 10 mdr. Jacobs familie ser vi ikke så tit, og de siger det heller ikk.

Jeg er i dag 5 uger henne og vi har tænkt og sige det 1 aug, hvor begge familier er inviteret til Cassandras 1 års fødselsdag. Vi har tænkt os at vi IKKE siger noget, men at Cassandra får en tshirt på men teksten "jeg skal være storesøster" så skal de læse sig til jeg er gravid. Hvis jeg kan vente så længe.

Anmeld

19. juni 2009

MaleneGærup

lion skriver:

Da jeg ventede Cassandra fik alle det af vide fra start.
Men jeg fandt ud af I DAG jeg er gravid og jeg har fortalt mine 4 veninder det og min svigermor, kæresten har fortalt sin bedste ven (min fætter) og sin svingerinde det, som så siger det til sin mand. Men ellers ved min familie det ikk.
Jeg har ikke fortalt min familie det da jeg ikk vil hører alle de er det ikke for tidligt kommentarer,  som da jeg ventede Cassandra. (fordi ming og kæreste ikke havde kendt hinanden så længe) nu kommer de nok fordi  Cassandra "kun"r 10 mdr. Jacobs familie ser vi ikke så tit, og de siger det heller ikk.

Jeg er i dag 5 uger henne og vi har tænkt og sige det 1 aug, hvor begge familier er inviteret til Cassandras 1 års fødselsdag. Vi har tænkt os at vi IKKE siger noget, men at Cassandra får en tshirt på men teksten "jeg skal være storesøster" så skal de læse sig til jeg er gravid. Hvis jeg kan vente så længe.

Rigtig god ide, med at jeres datter skal have en "jeg skal være storesøster" tshirt på.

Anmeld

19. juni 2009

Nemesis

Nej det har vi ikke. Dels har der/ er der en del store arrangementer/fester som vi ikke synes skal handle om nyheden om endnu et barn, dels så mistede jeg sent sidste år og ville derfor gerne over de magiske 12 uger.

Men jeg er MEGET gravid som både min læge og gyn siger  og jeg tror simpelthen ikke jeg kan holde maven nok inde indtil 12 uge.

Oprindeligt var det meningen folk skulle have det af vide, når vi havde taget dem med på en surprise velsignelse i kirken til aug. meeen nu må vi se..jeg er da lidt reddet af at vi har ferie lige op til :-)

Men min søster HAr allerede proklameret at hun er moster inden juni næste år..og min mor spurgte i går om jeg var gravid..halleluja for andre ting at snakke om :-)

Sisse som skal have lavet vandrejournal på onsdag, scannes igen d. 1 og så er der nf forhåbentlig inden ferien :-)

Anmeld

21. juni 2009

kidamderevell

Nej ikke endnu. Venter lidt endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.