Har i fortalt jeres hemmelighed til venner og familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

MaleneGærup

Min kæreste og jeg har prøvet at få et barn nu i 1½ år. Vi har været til forundersøgelse på fertilitetsklinikken og ventede bare på at min mens. skulle komme så vi kunne komme videre i behandlingen. Men den kom ikke og nu er jeg så heldig at være gravid, uden hjælp. Vi fortalte familie og venner at vi skulle til at i behandling, for ikke at skulle lyve over for dem.
Nu har vi så også valgt at fortælle dem at jeg er gravid (6+3) for de vil jo selvfølgelig gerne vide hvordan det går for os. Vi har talt rigtig meget om vi skulle fortælle nyheden eller prøve at trække det ud indtil der er mindre chance for at aborterer.
Men vi blev enige om at det ville være dejligt at have deres støtte hvis noget skulle gå galt.
Men hvad har I gjort?
Har i fortalt jeres hemmelighed til venner og familie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

vicrikke

Først tillykke.
Ja vi har sagt det til vores venner og familie, og børn.
Vi har 2 stk i forvejen.
Men vi valgte at sige det, da jeg går sygmeldt med mit bækken, og har en del smerter.
Men ja det er nu rart at tænke på, at hvis der sker noget, er der nogle til at hjælpe os.
Knus vicrikke

Anmeld

16. maj 2009

MaleneG

Vi har fortalt det til familie, og de nærmeste venner, i forhold til at hvis der sker noget, så er det rart at have nogen at snakke med om tingene.

Anmeld

17. maj 2009

Maria Sun

Hej, vi fortalte den nærmeste familie det samme dag som vi fandt udad det.
Man må jo håbe på det bedste, selvom nogle synes man først bør vente til efter 12 uger pga. risikoen for at tabe barnet osv.!
Det var vores valg, og det var det rigtige for os at gøre :0)

Maria Sun 7+1

Anmeld

17. maj 2009

Maria Sun

Og forresten tilykke :0)

Anmeld

17. maj 2009

Afe

Vi har ikke fortalt det endnu, jeg er 5+4. Jeg er hele tiden ved at fortælle det til min søster for hun er også gravid med sin første og vi er meget tætte. <men min kæreste kan godt lide at vi har en lille hemmelighed. Vi har aftalt at vente til jeg har været hos lægen om 2 uger. Jeg har sagt til ham at hun ikke bekræfter graviditeten (hun laver ikke en gynækologisk undersøgelse), men han synes at det er et godt tidspunkt, så vi venter lidt endnu!!!

Meget spændende!!!

Anmeld

17. maj 2009

Hunhesten

Vi fortalte det samme dag som vi opdagede det, jeg ville ellers gerne have ventet men kæresten var helt vild for at fortælle det til sin mor, og så måtte jeg jo give efter

Anmeld

18. maj 2009

Mullemus86

Efter en MA i januar, da jeg var 11+0, ville min kæreste ikke have, at nogen vidste det.. Han ville gerne vente med at fortælle det, til efter nf.. Men, insisterede på at fortælle det til min mor og søster, da jeg bekymrer mig rigtig meget denne gang.. Har brug for deres støtte.. Især hvis uheldet skulle være ude igen...
Alice 7+0 (som heldigvis skal scannes om en uge!)

Anmeld

20. maj 2009

RikkeV

Vi skal faktisk hjem til mine forældre og fortælle det i aften, og besøgte kærestens familie i går hvor de fik det at vide
Så det bliver rigtig spændende at se deres reaktion.. Jeg fik det bekræftet i går ved lægen og syntes allerede jeg har kvalme, og fæler at man kan se det på min mave! Kan i overhovedet se noget endnu? Og jeg er 6 uger henne...

Anmeld

22. maj 2009

MaleneGærup

Jeg synes at jeg kan begynde at se at maven fylder mere ud ad til, men tror måske også det kan være fordi jeg er sulten og spiser hele tiden.

Malene 7+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.