MorDk skriver:
Så er BABY færdigbagt! Nu er det bare at vente ♥ Spændende!
Igår aftes/nat har jeg bare haft SÅ mange bidende plukveer at det halve kunne være nok. Har sovet ekstremt dårligt. Har haft rigtig svært ved at vende og dreje mig
Tror først jeg faldt hen... ved en 03-tiden... Min søn har været vågen nogle gange og skulle trøstes... så en lidt hård nat har det været.
Jeg har i de sidste 2 dage kunne sove flere timer!!! Har bare været så SMADRET! Hele dagen igår følte jeg en masse uro i kroppen... og jeg har været på toilettet x mange (tynd mave)
Hmm... tror simpelthen min krop er ved at forbrede sig på "DEN STORE DAG" Troede seriøst jeg fik veer i nat... for de plukveer var det virkelig tiltagende... men de er ligsom gået lidt i sig selv igen...
Jeg føler jeg skal tisse konstant... men kan ikke presse mere end et par dråber ud... *suk*
Andre der har haft det sådan op til fødslen?
Husker lidt fra sidst jeg var gravid... men utroligt, hvor meget man alligevel glemmer...! Nok derfor man bliver gravid igen... Tsk! Tsk!
Hej med dig,
Tillykke med de 37 fulde uger
Du tror ikke, du kan have blærebetændelse vel? Det giver jo den fornemmelse når man skal tisse og det kan også give plukveer. Bare en tanke
Jeg havde selv nætter med plukveer som gik i sig selv om dagen og fødte 2 dage efter. Jeg fik den forklaring på fødegangen, at det er fordi hormonniveauet stiger om natten og daler igen om dagen.
Held og lykke med det hele
Anmeld