Yaaay! 37 fulde uger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. august 2012

MorDk

Så er BABY færdigbagt! Nu er det bare at vente Spændende!

Igår aftes/nat har jeg bare haft SÅ mange bidende plukveer at det halve kunne være nok. Har sovet ekstremt dårligt. Har haft rigtig svært ved at vende og dreje mig  Tror først jeg faldt hen... ved en 03-tiden... Min søn har været vågen nogle gange og skulle trøstes... så en lidt hård nat har det været.

Jeg har i de sidste 2 dage kunne sove flere timer!!! Har bare været så SMADRET! Hele dagen igår følte jeg en masse uro i kroppen... og jeg har været på toilettet x mange (tynd mave)  Hmm... tror simpelthen min krop er ved at forbrede sig på "DEN STORE DAG" Troede seriøst jeg fik veer i nat... for de plukveer var det virkelig tiltagende... men de er ligsom gået lidt i sig selv igen...

Jeg føler jeg skal tisse konstant... men kan ikke presse mere end et par dråber ud... *suk*

Andre der har haft det sådan op til fødslen?

Husker lidt fra sidst jeg var gravid... men utroligt, hvor meget man alligevel glemmer...! Nok derfor man bliver gravid igen... Tsk! Tsk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

nielsen80

Tillykke det er en fantastisk milepæl at nå. Håber ikke den sidste ventetid bliver for hård ved dig.

Kan ikke svare udfra egne erfaringer( som du kan se i min status opdateringen er det der med at gå i fødsel ikke mit speciale) MEN umiddelbart kunne det da godt lyde som om, der er noget under optakt.
Håber du på en lidt tidligere fødsel?

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

Tillykke. Så sender jeg lidt vestøv . Håber du kan slappe af det næste stykke tid:-)

Anmeld

23. august 2012

MorDk

Tillykke det er en fantastisk milepæl at nå. Håber ikke den sidste ventetid bliver for hård ved dig.

Kan ikke svare udfra egne erfaringer( som du kan se i min status opdateringen er det der med at gå i fødsel ikke mit speciale) MEN umiddelbart kunne det da godt lyde som om, der er noget under optakt.
Håber du på en lidt tidligere fødsel?

Ja det gør jeg ærlig talt. Har SÅ ondt og det har generelt været en meget lang og hård graviditet sys jeg  MEN jeg ved jo godt at 3 uger ikke er længe... Meeeen nogle går jo over tid! Og det magter jeg bare ikke!! Jeg fødte 2 dage før termin sidst! Såååå håber også jeg føder før denne gang! Og gerne om en uges tid!!!

Anmeld

23. august 2012

MorDk

Tillykke. Så sender jeg lidt vestøv . Håber du kan slappe af det næste stykke tid:-)

Takker!! Griber en masse støv...  

•♥¨'•¨,.•♥¨'•¨,.•♥¨'•¨,.•♥¨'•¨,.•¨,.•♥¨'•¨,.

Anmeld

23. august 2012

Rikke S

Jeg er 38+4 og har haft det nøjagtigt ligesådan siden i lørdags (vågnede kl 4 lørdag morgen fordi plukveerne tog til og begyndte at nive). Troede/håbede virkelig at jeg ville føde inden weekendens udgang, men det er snart en uge med veer on/off - håber stadig der snart sker noget .

Er bare så træt af, at skulle "sjat-tisse" hvert kvarter .

Mine kraftige plukveer/småveer kommer mest om aftenen fra kl ca 17-22, men det er også der jeg er mest aktiv (er stor som en hval, og det har været mega varmt, så har ikke kunne holde ud at være aktiv i dagtimerne).

Tror måske der var sket mere, hvis jeg orkede at være mere i haven, pudse vinduer osv, men jeg synes det er rigeligt at støvsuge huset (det er 230 kvm), vaske op, lege med Noah på knap 2 år (ikke mindst holde styr på ham), handle ind, lufte vores store hund ol. småting (ligger trods alt ikke helt på den lade side) .

Håber snart at vores bebser ser dagens lys, for jeg sveder bare ved tanken om at være meget aktiv 

Anmeld

23. august 2012

MorDk

Rikke S skriver:

Jeg er 38+4 og har haft det nøjagtigt ligesådan siden i lørdags (vågnede kl 4 lørdag morgen fordi plukveerne tog til og begyndte at nive). Troede/håbede virkelig at jeg ville føde inden weekendens udgang, men det er snart en uge med veer on/off - håber stadig der snart sker noget .

Er bare så træt af, at skulle "sjat-tisse" hvert kvarter .

Mine kraftige plukveer/småveer kommer mest om aftenen fra kl ca 17-22, men det er også der jeg er mest aktiv (er stor som en hval, og det har været mega varmt, så har ikke kunne holde ud at være aktiv i dagtimerne).

Tror måske der var sket mere, hvis jeg orkede at være mere i haven, pudse vinduer osv, men jeg synes det er rigeligt at støvsuge huset (det er 230 kvm), vaske op, lege med Noah på knap 2 år (ikke mindst holde styr på ham), handle ind, lufte vores store hund ol. småting (ligger trods alt ikke helt på den lade side) .

Håber snart at vores bebser ser dagens lys, for jeg sveder bare ved tanken om at være meget aktiv 

Åh ja jeg er bare SÅ doven altså! Og jeg bliver forpustet bare ved tanken om at skulle tage strømper på fx. eller smørre en mad! Ej men jeg håber SÅ meget vi snart ser vores bebser...  Tænker at nu hvor jeg nok ikke føder idag (37+0) som har været mit gæt... så er mit næste gæt 30.08.12 ♥ Om en uges tid... *S* Men lad os nu se...

Jeg er bare utålmodig og spændt!!

Held & Lykke med dig også...

Anmeld

23. august 2012

nielsen80

MorDk skriver:

Ja det gør jeg ærlig talt. Har SÅ ondt og det har generelt været en meget lang og hård graviditet sys jeg  MEN jeg ved jo godt at 3 uger ikke er længe... Meeeen nogle går jo over tid! Og det magter jeg bare ikke!! Jeg fødte 2 dage før termin sidst! Såååå håber også jeg fæder før denne gang! Og gerne om en uges tid!!!

Jamen så sender jeg en masse vestøv, og krydser finger for, du snart har din skat i armene. Med en historik, hvor du føder lidt før termin og de symtomer, du beskriver, tror jeg bestemt ikke det er helt urealistisk, at h*n melder sin ankomst snart

Anmeld

23. august 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Jamen så sender jeg en masse vestøv, og krydser finger for, du snart har din skat i armene. Med en historik, hvor du føder lidt før termin og de symtomer, du beskriver, tror jeg bestemt ikke det er helt urealistisk, at h*n melder sin ankomst snart

Håber SÅ meget du har ret Vil SÅ gerne have min lillepige ud!! *S*

Anmeld

23. august 2012

nielsen80

MorDk skriver:

Håber SÅ meget du har ret Vil SÅ gerne have min lillepige ud!! *S*

Kender det alt for godt, her 9 dage over tid, er min tålmodighed godt nok også ved at løbe op vil så gerne bare snart have hende i armene. Jeg har heldigvis haft en nem graviditet, så min krop har det ok......hvis jeg havde haft det som dig, ved jeg virkelig ikke, hvad jeg ville have gjort!

Mon ikke vi begge snart får vores ønske opfyldt- hvem ved måske du ovehaler mig indenom, selvom jeg kraftigt regner med, at jeg føder inden tirsdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.