Hvor mange er I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

fiskeroletuegbe

Når vi er sammen er vi kun mine forældre, min storesøster, min mand og jeg og lillemusen som endnu ikke er født. Min mands familie bor i Nigeria, og jeg har endnu ikke mødt dem. Men var vi sammen, ville vi helt klart være mange - 16- 17 stks plus os. Så det bliver skægt når vi alle er sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

ekzunz

Her hjemme er vi Per og jeg, samt vores 2 fælles børn og 3 drenge fra Pers første ægteskab. Han har også en datter fra første ægteskab, men hun er flyttet hjemmefra - har dog aldrig boet hos os.

Drengenes mor er flyttet til Herning  (vi bor ved Hillerød)  og hun har fået endnu 2 børn med sin nye mand. Hun har desværre ikke overskud til sine børn - hun ser dem som regel i sommerferien 2-3 uger og et par dage i julen. Hun ringer eller sms'er aldrig selv om drengene jo selv har telefoner. 

Drengene er fuldgyldige medlemmer af min familie, og alle giver gaver osv. som de gør til vores fælles børn - der bliver ikke gjort forske.

Vi prøver også at sørge for at de stadig har kontakt til deres mors familie i det omfang det nu kan lade sig gøre.

Så vi er nok mere som én hel familie her

Anmeld

28. juli 2009

Avi

Vi er 1 bonusbarn på 12, en fælles på 5 en på 1 år 1 hund, 5 heste 

Anmeld

19. september 2009

H+S Skjolgborg.

Her er der min mand/kæreste steen søn/Alexander på 11 snart 12 til okt han bor her så ikke men er her fra torsdag til søndag hva anden uge. så har jeg Benjamin på 8 og Victoria på 3 også venter steen og jeg vores den første til dec 2009 ud over vores lille hund hvalp der blever 1 år den 21 sep 2009....

Anmeld

19. september 2009

skoust

det fungere rigtig godt for os. jeg mødte manden i mit liv og jeg flyttede ind hos ham. og han har to piger på 8 og 10 og så har jeg oliver på 1 1/2 det går bare rigtig dejligt

Anmeld

22. september 2009

Slettet

Når I alle er samlet, hvor stor en familie er I så...hvor gamle er alle børnene og hvordan fungerer det...fortæl fortæl??

Knus Eva...som tænker-smiler

Min forlovede har to drenge på 3 og 6 år og jeg har en af hver på 3 g 5 år, så vi er seks stk. når vi alle er samlet og det fungere for det meste rigtig godt.
Når det ikke fungere, er det som regel fordi min forlovedes ex har ladet sin bitterhed gå ud over deres ældste dreng som så føler, at han skal være på tværs af loyalitet overfor sin mor, men det går altid over efter noget tid..
Der er mange faktorer som spiller ind i en bonus familie, både positive og negative, men mest negative (hånden på hjertet men sådan er det altså)
Hvis der er noget helt konkret du gerne vil vide så spør endelig

Anmeld

29. september 2010

camsko88

vi er 4 snart 5 mig og min kæreste og hans 2 piger på 9 og 3 og så er der fælles baby på vej

Anmeld

29. september 2010

Missi

min kæreste har 3 børn fra tidligere forhold, en pige på 17 som bor for sig selv(han blev far som 17 årige), og så to drenge på 5 og 3, og så den bette dreng vi venter sammen, så når vi alle er samlet, så hedder det 2 voksne 3(4) børn og en svigersøn

Anmeld

29. september 2010

loppen82

Vi er til hverdag 3. Mig, kæresten og vores datter. Hver anden weekend er min søn her og 1 uge ad gangen min datter.

Og fremover ska vi nok os ha kærestens søn på 12 (snart 13) hver anden weekend.

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

Honningblomst skriver:

Når I alle er samlet, hvor stor en familie er I så...hvor gamle er alle børnene og hvordan fungerer det...fortæl fortæl??

Knus Eva...som tænker-smiler

Vi er Troldemor(oldemor=min mor) 75 år, mig (enebarn), Niels (min tredie mand), Charlotte (min ældste med første mand), Alexander (hendes kæreste), Asbjørn (mit barnebarn) 5 år, Emma (mit andet barnebarn) 4 år, (og så er der en lillesøster på vej), Rebecka (min mellemste med min nr to mand) Martin (hendes kæreste), Nickolai (min yngste med nr to mand).
Det er denne lille enhed, der oftest samles.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.