Read the baby, not the books.
Min søn er altid blevet ammet i søvn og det har fungeret utrolig godt for os, men han har haft perioder hvor han ikke har været nem at få til at sove og perioder hvor han har ammet op til 6 gange på en nat!
Når min søn har været svær at få til at sove om aften trods brystet, har jeg været meget konsekvent, hvis han vendte sig for at kravle eller lege så tog jeg ham og lagde ham ned ved siden af mig igen og siger han skal sove, han hapser så på brystet igen og efter en times tid giver han efter og falder i søvn (han har aldrig grædt sig i søvn)
Nogen nætter har han bare mere brug for at amme meget, andre nætter har han ikke brug for det. Men det variere meget.
Vi sover alle 3 i samme seng, hvilket gør nat amningen en del nemmere for mig, og det er virkelig hårdt nogengange hvor jeg ønsker min frihed igen, men føler det vigtigt at give min søn det han giver udtryk for at have brug for og han er kun baby 1 gang.
Jeg ved ikke om det var noget du kunne bruge, lyder mere som om du ude efter en anden løsning, men nu har jeg fortalt hvad vi har gjort med vores amme glade dreng.
Han er idag 1 år og knap 3 mdr, han ammer kun aften og nat nu men han spiser virkelig meget mad, det kom fra den ene dag til den anden at han ville spise (10 mdrs alderen) Han har helt selv styret hvor meget han ville amme, når han søger efter brystet eller på anden måde giver udtryk for at ville amme får han lov. Men han har selv valgt resten af amningerne fra om dagen.....
har du nogen spørgsmål er du meget velkommen, håber du finder en løsning du vil være tilfreds med.
Anmeld