Hvis du føler dig klar til at blive mor - kæreste eller ej - så er det eneste rigtige at beholde det, for ellers vil du fortryde det, tror jeg.
Jeg er selv 19 år, gravid og kommende alenemor. Jeg ved, at jeg er klar til at blive mor, så hvis jeg havde fået en abort ville jeg få dårlig samvittighed over det og få en klump i maven hver gang jeg så noget der mindede om babyer.
Faren til mit barn vil heldigvis gerne deltage i vores barns liv, så det giver mig meget ro i hovedet. I starten vidste jeg ikke om han ville være der for barnet, men der trøstede jeg mig med at han har nogle søde forældre, så barnet ville få nogle gode bedsteforældre på hans side.
At blive mor er en stor omvæltning, især når man er ung... Man går en masse udfordringer i møde, alt bliver lidt sværere, da et barn er meget tidskrævende.. Du skal være klar til at lade barnet komme i 1. række. Ingen byture, spontane shoppingture eller lign. .......... MEN når der er sagt, så er det at blive mor det allerstørste man kan opnå her i livet. Større lykke findes ikke. Det er utrolig livsbekræftende.
Vi kender dig ikke som person herinde, så det er svært for os at "vurdere" om du skal beholde det eller ej. Det skal du selv. Hvis du er stærk nok til det, så synes jeg du skal gennemføre det. Der vil helt sikkert komme en masse fordomme, fordi du er ung. Jeg døjer selv med dem lige nu.... Men det gør jo kun en stærkere

Du kan også altid søge råd herinde

ingen dømmer dig her

Det er det fantastiske ved sitet.
Anmeld