det med navne fustrerer mig lidt :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Bassemor<3

Princesspigen skriver:

kæresten har 2 efternavne, jeg har 1.. jeg ønsker ikke baby skal have 3 efternavne men vi er ikke helt enige i hvilke der skal bruges endnu..

samme tid kan vi ikke rigtigt finde frem til nogle baby navne vi kan blive enige om..

jeg har længe været vild med Elias men det vil kæresten absolut ikke være med til..

fandt så frem til Judas som jeg pludselig kom på og blev ret vild med, men det vil han heller ikke være med til..

som pigenavne har jeg nogle stykker, Isabell, Isabella, Stephanie(min faovrit), Liva... dem har kæresten ikke godkendt heller  

men de navne han så kommer med er sådan nogle latterlige nogle som karl kanin  

med kun lidt over 7 uger til termin kunne jeg godt tænke mig vi var bare lidt tættere på et navn til den lille

Her var det det samme, jeg kom med forslag på forslag og pludselig en dag sagde manden JA og var enig og så blev det Anton Vi har begge 1 mellemnavn og 1 efternavn, så han her fået mit efternavn og kærestens mellemnavn som mellemnavn, og så kærestens efternavn som efternavn, så han hedder Anton Nomanni Rahbek Løvendahl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Princesspigen

Bassemor<3 skriver:

Her var det det samme, jeg kom med forslag på forslag og pludselig en dag sagde manden JA og var enig og så blev det Anton Vi har begge 1 mellemnavn og 1 efternavn, så han her fået mit efternavn og kærestens mellemnavn som mellemnavn, og så kærestens efternavn som efternavn, så han hedder Anton Nomanni Rahbek Løvendahl

ar ja okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.