fødsel efter keglesnit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Lady Marion <3

1 keglesnit her og gik 14 dage over tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Fenja09

Det er korrekt, at NOGEN kvinder kan føde før tid, hvis livmoderhalsen ikke er vokset "ud igen" efter et keglesnit. Idag kontrollere JM/læge altid livmoderhalsen, hvis det står i dine papirer at du har fået foretaget et keglesnit og på den måde er de klar over om din livmoderhals har den længde den skal eller om den stadig er forkortet efter indgrebet.

Jeg har selv fået lavet et keglesnit og fødte 1 dag over termin.

/Fenja

Anmeld

23. august 2012

gædde/gitte

Fenja09 skriver:

Det er korrekt, at NOGEN kvinder kan føde før tid, hvis livmoderhalsen ikke er vokset "ud igen" efter et keglesnit. Idag kontrollere JM/læge altid livmoderhalsen, hvis det står i dine papirer at du har fået foretaget et keglesnit og på den måde er de klar over om din livmoderhals har den længde den skal eller om den stadig er forkortet efter indgrebet.

Jeg har selv fået lavet et keglesnit og fødte 1 dag over termin.

/Fenja

TAK for svaret!!

guuuud... kan den vokse ud igen?.... vildt nok!

Anmeld

23. august 2012

Mor til L&S

gædde skriver:

Kom lige til at tænke på at min gyn, sagde til mig at når man fik et keglesnit, så skulle man regne med at føde 1 uge "for" tidligt(fordi der mangler 1 cm)...

Jeg har 2 stk i bagagen, så 2 uger for tidligt? (når der engang er gevinst..ih)

ryger det bare med i beregningen, også alm barsel, eller???

Jeg gik en uge over, så det passer nu ikk

Anmeld

23. august 2012

Fenja09

gædde skriver:

TAK for svaret!!

guuuud... kan den vokse ud igen?.... vildt nok!

Ja, man kan slet ikke se på min livmoderhals at jeg har fået keglesnit, den ser ud som normalt. Hvis den ikke voksede ud igen ville dem som får lavet keglesnit flere gange slet ikke have noget livmoderhals tilbage. Det er selvfølgelig groft sat op, men det er lidt sådan det foregår. Når livmoderhalsen vokser sammen igen er der selvfølgelig arvæv som når bliver opereret andre steder.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.