Feber syg Lucas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2009

Diana...

Pia. skriver:

ÅÅ søde... Føler så meget med dig... og det bliver ikke bedre desværre... man bliver aldrig god til ens børn er syge ... tror enhver mor her inde vil give mig ret i vi ville gå langt for vores syge børn og gerne tage det hele i stedet for dem...

De bedste tanker til jer alle tre og rigtig god bedring med den lille mand...

Ja du har helt ret, Men puu det er hård synes jeg men det er jo ikke sidste gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Han har det bedre ingen feber men MEGA meget pyldret men bedre end igår heldigvis. tak fordi du spurgte. Hvordan har du det?

Hvor er det dejlig at hører rigtig gode bedring til ham.

Her går det sådan at jeg har haft kræftige plukver siden i går ved spisetid, så kan værken sove eller slappe af, men de bliver ikke rigtig til mere.. så lige om to vil jeg finde ind under min dyne og kukke lidt tv... og håbe det så aftage lidt, har jo ikke slappet så vildt meget til alle de fødselsdager i dag.

Anmeld

16. maj 2009

Pia.

Diana... skriver:

Ja du har helt ret, Men puu det er hård synes jeg men det er jo ikke sidste gang 

Nej det er det jo desværre nok ikke... men det går for det meste heldigvis hurtigt over ...

Håber han har det bedre....

Anmeld

16. maj 2009

Christinahr

Theo blev også rigtig syg - høj feber og oplast. Man føler sig så magtesløs når de er så små så til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.