Feber syg Lucas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Diana...

Hej Piger

Så har vi været en tur hos vagtlægen   Min lille Lucas er blevet vaccineret i dag, mens han er forkølet hoster og snotter (vagt lægen sagde at man ikke må give vaccinationer til i forvejen syge børn med feber men hverken min læge el mig selv tog hans feber så vi vidste jo ikke om han havet feber), så han har en god gang feber er bleg og vi kunne ikke rigtig få øjenkontakt med ham og han grad konstant så vi måtte lige et smut ind. 

Lægen gav os en pamol stikpille til natten men de kunne så godt få kontakt med ham der oppe og det var godt.

Men F... hvor jeg synes det var svært og hård det jo første gang han har det sådan og jeg kunne bare intet gøre end at se til at han er ked af det har feber osv jo trøste ham men han var utrøstelig  

Puha hvor jeg græd sygeplejsken stod og tørret mine øjne mens jeg holde Lucas så lægen kunne undersøge ham, jeg gav ham så til Claus for Lucas kan jo mærke på mig at jeg os er ked så Claus var mere rolig så han kom over til ham til vi var færdige. Øv det er bare ikke sjovt når vi ikke kan gøre noget for vores små vidunder end trøst og kærlighed jeg ville ønske jeg kunne tage feberen fra ham.

Knus Diana  som ville ønske man kunne gøre mere for sine børn når de syge.

Ps. Han grinte for første gang med rigtig baby grin med lyd og det hele det var bare så dejligt at høre og 15 min efter har man bare feber det så vi bare ikke komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Munder

Puha, kan godt huske første gang Andrea var syg....

Det er absolut ikke rart, når den lille er syg. Jeg føler mig så magtesløs.....Som du selv skriver, ville jeg ønske man kunne gøre mere.

Rigtig god bedring til lille Lucas.

Anmeld

15. maj 2009

LotteN

Åhr Diana.. hvor er det dog synd for Lucas, den lille stakkel.
Håber han får det bedre, så I også kan få lidt nattesøvn.
Kan godt forstå du bliver så ked af det. Det er jo ens et og alt der ligger der og man vil bare så gerne hjælpe dem!
Husk lige og skriv imorgen om det går bedre efter en god gang nattesøvn..

Anmeld

15. maj 2009

Stumpen

Ja det er bestemt ikke sjovt... Jeg husker også tydeligt første gang Mathilde var syg med feber.. Jeg ringede to gange til vagtlægen den nat og kom så til vagtlægen næste morgen.. Som sagde at børn skulle have feber og vi fik en pæn folder med hjem om feber.. 3 uger efter får vil hun ikke spise og kun sove, så jeg når heldigvis til min egen læge som siger at hun ikke kan se hvad der var galt, så hun sendte os på børneafd. Da babyer iflg. hende ikke skal have feber uden at man kan se hvorfor de har det...

Men det er ikke sjovt og husker hvordan jeg tudede i telefonen, da jeg skulle ringe og fortælle Karsten at han skulle komme ind på børneafd...

Men god bedring med ham.. Håber han snart er ovre det..

Anmeld

15. maj 2009

Pia.

ÅÅ søde... Føler så meget med dig... og det bliver ikke bedre desværre... man bliver aldrig god til ens børn er syge ... tror enhver mor her inde vil give mig ret i vi ville gå langt for vores syge børn og gerne tage det hele i stedet for dem...

De bedste tanker til jer alle tre og rigtig god bedring med den lille mand...

Anmeld

15. maj 2009

Sweet1978

Kender det, kender det - min den store har det med at gå i sultestrejke når hun er syg og hvor har jeg bare mange gange følt mig magtesløs. For hun bliver jo kun svagere og svagere når hun ikke vil indtage noget. Et par gange har hun været indlagt med drop for at få hende på ret køl, meget ubehageligt.

Anmeld

15. maj 2009

Fam. Munkholm

Årh der er bare ikke noget værre når at de små pus er syge..
Jeg har det selv elendigt når Rasmus er syg, og jeg husker også første gang han var syg

Håber snart han får det bedre..

Anmeld

15. maj 2009

Becks

Diana... skriver:

Hej Piger

Så har vi været en tur hos vagtlægen   Min lille Lucas er blevet vaccineret i dag, mens han er forkølet hoster og snotter (vagt lægen sagde at man ikke må give vaccinationer til i forvejen syge børn med feber men hverken min læge el mig selv tog hans feber så vi vidste jo ikke om han havet feber), så han har en god gang feber er bleg og vi kunne ikke rigtig få øjenkontakt med ham og han grad konstant så vi måtte lige et smut ind. 

Lægen gav os en pamol stikpille til natten men de kunne så godt få kontakt med ham der oppe og det var godt.

Men F... hvor jeg synes det var svært og hård det jo første gang han har det sådan og jeg kunne bare intet gøre end at se til at han er ked af det har feber osv jo trøste ham men han var utrøstelig  

Puha hvor jeg græd sygeplejsken stod og tørret mine øjne mens jeg holde Lucas så lægen kunne undersøge ham, jeg gav ham så til Claus for Lucas kan jo mærke på mig at jeg os er ked så Claus var mere rolig så han kom over til ham til vi var færdige. Øv det er bare ikke sjovt når vi ikke kan gøre noget for vores små vidunder end trøst og kærlighed jeg ville ønske jeg kunne tage feberen fra ham.

Knus Diana  som ville ønske man kunne gøre mere for sine børn når de syge.

Ps. Han grinte for første gang med rigtig baby grin med lyd og det hele det var bare så dejligt at høre og 15 min efter har man bare feber det så vi bare ikke komme.

Årh lille mand

Rigtig god bedting med ham søde, håber snart han er på toppen igen den lille dejlige mand...

Og tillykke med grinet idag

Anmeld

16. maj 2009

SaNiNa

åååh søde hvordan har han det så nu?

Anmeld

16. maj 2009

Diana...

Sanne skriver:

åååh søde hvordan har han det så nu?

Han har det bedre ingen feber men MEGA meget pyldret men bedre end igår heldigvis. tak fordi du spurgte. Hvordan har du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.