2 mdrs nattesøvn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

HeidiW86

raca skriver:

giv hende det mad hun ber om... hun er 2 mdr.. hun har ikke brug for at sove igennem.. hun har brug for at hendes blodsukker ikke falder, man må aldrig undlade et måltid ej heller om natten.. heller ikke tvinge hende til at sove vidre, forde man kun gider give sut i håb om at det giver mere søvn til en selv.. dette er IMO meget egoistisk..når barnet sover så fint

2,5-3 timer er fint i den alder.. og eftersom det bare er flaske kan i jo give hver 2 det betyder at den ene af jer hver anden nat kan få 5-6 timer i streg..

rotiner skal man kun lave hvis det hjælper en.. og barnet..

men jeg mener ret meget rytme i den alder er sure spildte kræfter..da de ændre rytme og søvaner og spise vaner som viden blæser..så du ender med at blive vold fustret over ikke og kunne få hende ind i en rytme.. når rytmen så køre så ændres der vaner og du kan skifte igen..

hvad hvis du kom og var tørstig.. men hende der sad på vandet indormeret dig om at der var 2 timer til du igen fortjænte vand.. og ligeså mad?

jeg har bare læst barnet, og givet det mad når det var sulten.. så næmt.. det var så nr 2... hun hun faldt ind i en fast rytme omkring 4 mdr..

de ælste kæmpede jeg mig.at få i den skide rytme. og kæft det var fusrenden for både ham og mig.

Hold da op du virker godt nok sur, jeg spurgte bare om nogen de havde nogle råd til hvad man kunne gøre og jeg er ny mor så ved derfor ikke om det var muligt at gøre noget.
Min datter får mad når hun beder om det, også om natten.
Syntes godt nok dit indlæg er ret hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.