HeidiW86 skriver:
Hvordan indførte du de rutiner???? Ville så gerne have hun sov lidt fast, hun sover kun om dagen hvis barnevognen triller, eller jeg vugger hende. 
Jamen vi sagde fra start af at vi ville prøve at indføre rutiner (naturligvis ikke lige de første ca 4 uger).
Men så gjorde vi bare det at vi besluttede hvornår han skulle i seng om aftenen, og så pakkede jeg ham ind i dynen og vuggede ham til han sov. Nogle gange krævede det at han fik mad mens han var i dynen, selvom han egentlig havde spist lige inden han kom i dynen også. Så snart han sov lagde jeg ham i liften, og vågnede han jamen så tod jeg ham op og vuggede igen..
Omkring halv seks var han så selv frisk og ville ikke sove mere uanset hvad jeg gjorde, så der har vi accepteret at han skal op.. Så leger vi lidt og snakket med ham osv, så han bliver stimuleret, og så bliver han selv træt igen og så skynder jeg mig at putte ham så han ikke bmiver overtræt.
Kl ca tolv laver jeg samme nummer som om aftenen, og når han så vågner og slet ikke kan puttes mere så snakker og leger vi..
Og ved at gøre dette har vi fået rutinerne, som indtil videre holder

Til middagslure. Spiser han gerne før og efter luren, og ved de to korte lure er det gerne efter.
Om aftenen får han lige inden sengetid, vi sørger for at han er skiftet til han skal spise for vi putter direkte efter mad og bøvsetur.,
Så får han som sagt mad 23.30, hvor jeg ikke snakker til ham og heller ikke kigger ham i øjnene (det kan han nemlig godt vågne op af). Så får han mad igen halv seks.
Så han får ca mad en 6-7 gange på 24 timer, og det svarer til hvad han skal ha..
Det skal så lige siges han får mme