det er lidt tidligt og tænke på....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Anonym trådstarter

vi har et dilemma...

mig og min kæreste står og skal finde ud af hvor vi skal holde jul.. 

han vil gerne ud til hans mor meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nu er jeg sku ik helt så glad for hende og hendes mand.. ik noget ondt. syns bare hans mor er lidt mystisk.. og mega påstålig.. og hendes mand er bare underlig.. 

vi har også snakket om at tag hjem til min søster hvor mine forældre også kommer.. 

vores lille fis er omkring 3-4 mdr på det tidspunkt. 

og det med at holde jul hjemme alene det gider vi ik rigtig.. 

skulle bare lige ud med mine tanker.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Giraffen

Anonym skriver:

vi har et dilemma...

han vil gerne ud til hans mor meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nu er jeg sku ik helt så glad for hende og hendes mand.. ik noget ondt. syns bare hans mor er lidt mystisk.. og mega påstålig.. og hendes mand er bare underlig.. 

vi har også snakket om at tag hjem til min søster hvor mine forældre også kommer.. 

familie livet er jo ofte kompromis'er så måske I skal arrangere en turnus-ordning og følge den?

Vi vælger selv at holde jul i år og så kan det familie der vil komme - vores datter er ca 9 måneder til jul

Anmeld

22. august 2012

female

Selv om du synes din svigermor og hendes mand er mystiske, så skal I vel holde jul hos dem før eller siden. De fleste mennesker holder jo jul skiftevis hos mandens og kvindens familie, så man sammen med ens egne forældre hvert andet år. Det er i hvert fald sådan vi har planer om at gøre det. 

Så er spørgsmålet blot: hos hvilken familie skal vi starte? Her bliver det formentlig terningekast der afgør det.

Anmeld

22. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

vi har et dilemma...

Vi skiftes til at holde jul ved hver vores familie ..

I år er det hos svigerfamilien ..
Ingen tvivl om jeg selvf. helst vil være sammen med min familie , da den kun består af 4 personer , og jeg føler jeg tilsidesætter dem , men nu har jeg bare en familie selv , så blir man nød til at gøre som man skal  

Anmeld

22. august 2012

Benjamins'mor

Vi har gjort sådan at hver andet år er hos mine forældre, og de andre år hos hans forældre.
Vi holdte hver for sig i 2010, hos hans forældre i 2011 og i år bliver hos min mor.

Anmeld

22. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her holder vi jul lidt forskelligt! Hvert 3 er vi hos kærestens mor, året efter holder vi jul med min mor og på 3 året holder vi selv jul og invitere dem der har lyst til at komme.

Hans mor rotere mellem søskende, min mor arbejder hver anden jul osv.

Hvert år holder vi før jul, med kærstens far. Hver andet år holder vi før jul med min mor, fordi hun jo ska arbejde.

Det betyder at vi holder juleaften mellem 2-3 gange hvert år. På den måde holder vi jul med alle. Dec mdr er jo så fuldt bookede hvert år, men det er så hyggeligt!! Vh stine

Anmeld

22. august 2012

Tulle28

Vi har holdt jul lige siden vores datter kom til verden. Både min og min mands familie er ret lille (vi er 7 når alle er samlet) så det var ret nemt:-) Min mor og svigermor stiller med noget af tilbehøret og sovsen (for min mand vil have hans mors sovs og jeg vil have min mors - lidt barnlig er man vel;-)) og vi laver kødet. Traditionsmæssigt er vi meget ens og det har været rigtig hyggeligt og slet ikke så anderledes som jeg frygtede.

Anmeld

22. august 2012

Ellie79

Anonym skriver:

vi har et dilemma...

Jeg gider ikke holde jul hjemme hos svigerforældrene, de er så KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDElige - her er løsningen at vi holder jul hvert år og alle er velkomne. Sidste år var vi mine forældre, min bror + svigerne og svigerinde. I år bliver vi det samme antal + min søster og mand og deres baby. Glæder mig 

Anmeld

22. august 2012

TeamRocket

Det er da ikke tidligt at tænke på- vi holdte selv jul sidste år, så i år skal vi hjem til min mor. Manden går ikke så meget op i jul da der altid er en masse drama i hans familie så han nyder bare når vi selv holder og nyder også når han bliver 'slæbt' med hjem til min mor og alle dem Og i år har jeg allerede planlagt hans gave og jeg glæder mig helt enormt til han skal have den!! Julen er så skøn. Og vi bliver utrolig mange rollinger i år da vi er 3 søskende der alle har to og tre børn hver

Anmeld

14. oktober 2012

frk andreasen

Vi plejer at holde jul herhjemme så kommer familien. Sidste år var svigerfamilien her og forrige min familie. Men i år har vi valgt ik at holde julen her da jeg har termin d 14 dec. Så min mor har tilbudt at lægge hus til os. Netop for at jeg ik skal stå med alt med mave på eller spædbarn i favnen. Også er de lige flyttet i et hus nede af min vej med spise stue så hun taler ik om andet fortiden det så hyggeligt glæder mig til jul
Vi plejer at komme med noget alle sammen til julemiddagen så det ik kun er et par der betaler hele gildet risaldemanden plejer jeg at stå med for alle elsker min risaldemande

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.