Nogen der ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Nea85

UnderCover35 skriver:

Præcis, bliver det ikke rent så er det ligesom ligemeget fordi man har kasseret dem

Men, er det pletter fra mad og lign så skal du nok behandle pletterne med noget opvaskemiddel inden du koger - så kan du ihvertfald ikke gøre mere for at redde dem

Nej, lige præcis

Det er pletter fra frugt og sådan.. De er ikke altid så gode til at give børnene hagesmækker på til frugt i vuggestuen. Håber da det går af, selvom jeg har pletbehandlet dem én gang før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

L83

UnderCover35 skriver:

Præcis, bliver det ikke rent så er det ligesom ligemeget fordi man har kasseret dem

Men, er det pletter fra mad og lign så skal du nok behandle pletterne med noget opvaskemiddel inden du koger - så kan du ihvertfald ikke gøre mere for at redde dem

Nej det er bare pletter af og ligge for længe. Prøver en koge vask. Har gemt lidt af deres tøj som betød noget for mig nemlig og nu skal vi have en lillebror eller en lillesøster , så det kunne jo være fedt hvis de fik en af deres ting på hjem af sygehuset

Anmeld

23. august 2012

L83

UnderCover35 skriver:

Jeg fandt en af mine skjorter som jeg ikke har brugt i flere år som havde fået "pletter" af at hænge og den blev helt fin igen efter en tur i maskinen ved 95 grader

Det må jeg lige prøve hvis tøjet kan tåle det

Anmeld

23. august 2012

UnderCover37

L83 skriver:

Nej det er bare pletter af og ligge for længe. Prøver en koge vask. Har gemt lidt af deres tøj som betød noget for mig nemlig og nu skal vi have en lillebror eller en lillesøster , så det kunne jo være fedt hvis de fik en af deres ting på hjem af sygehuset

Det forstår jeg godt og tillykke med familieforøgelsen !

Anmeld

23. august 2012

L83

UnderCover35 skriver:

Det forstår jeg godt og tillykke med familieforøgelsen !

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.