Nogen som IKKE umiddelbart havde tegn på forestående fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

NinaNymannMadsen

begge mine fødsler har været ude tegn.

havde da plukveer men det var gennem lang tid og de tog ikke til eller noget de kom bare nogen gange.

de er begge bare begyndt ud i den blå luft med enten vandafgang eller veer med 2 mins mellemrum med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Fenja09

Tulle28 skriver:

Og du fødte OGSÅ med lynets hast:-) Hmm... Kan man snart tegne et mønster her? Ingen forudgående tegn på fødsel = hurtig fødsel?;-)

Ja, det ved jeg ikke - men jeg ved, at min mor fødte på samme måde. Det tog hende også 2 timer at føde mig, og 1 1/2 time med min lillesøster  Så tror jeg skal være lidt på vagt når jeg bliver gravid igen, hvis det går endnu hurtigere end første gang

Anmeld

1. september 2012

Malli

Ved min 2 fødsel, som var sidste tirsdag, der havde jeg ingen tegn på fødsel. Mine veer begyndte som lyn fra en KLAR himmel.
Kl 8:45 fik jeg den første ve, som gjorde RIGTIG ondt. 1 minut efter kom den næste, og sådan fortsatte det, med 1 minut imellem. Kl 9:50 får jeg voldsom pressetrang, og kl 10 lå hun i mine arme.
Så et MEGET hurtigt forløb, men absolut ingen tegn eller andet på at fødslen var ved at ske

Held og lykke, håber det bliver snart

Anmeld

1. september 2012

Mutti2

Tulle28 skriver:

Jeg er 39+2 idag og har ingen tegn på en forestående fødsel... Ingen plukveer, ingenting... Er der nogen herinde, hvis fødsel begyndte uden foregående varsel?

Tjae..... Jeg fødte 40+3 og havde ingen tegn før fødslen gik i gang. 

Dagen før (40+2) mærkede jeg pludseligt ingen liv, og gik selvf. I panik. Jeg løb op på sygehuset (kvarter-20 min) havde da ikke tid til at vente på en taxa eller bus, og det kunne jo være at de kunne skubbe lidt liv i det hele. Men der skete Intet, før sygeplejersken kørte en strimmel, så kom der lidt liv i vidunderet. De kunne så se på scanningen at hun havde tabt sig, og min moderkage ikke gav hvad den skulle. Så jeg skulle sættes i gang dagen efter. 

Næste morgen kl 05.36 sagde det plop, vandet gik, og straks blev jeg overmandet at ve-storme..... 3 timer og 14 min og en bustur senere trak jeg mit lille vidunder ud, og blev den lykkeligste kvinde i hele universet 

Så ja, det kan ske lige pludseligt. Pøj pøj med det. Håber snart der sker noget 

Knus

Anmeld

2. september 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg mærkede ikke rigtig noget...

havde lidt plukveer jeg syntes var begyndt at være mere regelmæssige men det gik op og ned så reagerede ikke førend at jeg syntes at lillemanden var blevet meget stille inde i maven i forhold til dagen før...

Kom op på hospitalet til en "lytter" for at gøre mig rolig om han var ok... endte med beskeden du er 6 cm åben du er i fødsel du skal ingen steder andet end på fødegangen...

De tog vandet hos mig da jeg havde rigtig kraftige presseveer men det ikke selv sprang og jeg kunne slet ikke forestille mig at vente længere efter de første 30 mins presseveer...

puha.. tro mig når du når til dem så er du absolut ikke i tvivl om hvad du skal gøre.. håber bare din jordemoder er klar og du ikke skal prøve at modarbejde dem det første stykke tid med hurtige korte vejrtrækninger... for det er MEGA svært ikke at trykke når hele ens væsen hele vejen ind til urmennesket i dig bare skriger: PRES FOR Filen...

Anmeld

2. september 2012

chael

Ja, den første. Der vågnede jeg om morgenen. Satte mig op i sengen med nogen dyner, for at vågne.

Pludselig kom der er niv. Og kort efter en mere. Og ret hurtigt var jeg klar over der var veer. 6 timer efter fødte jeg

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

Ikke rigtig... Havde lidt tynd mave en uge inden jeg fødte men ellers begyndte veerne bare at tage til... Havde ingen tegnblødning, eller vandafgang... Bare veer, der blev stærkere og stærkere.. Og jeg havde en plukkeve fri graviditet

Anmeld

2. september 2012

Pige2009

Tulle28 skriver:

Jeg er 39+2 idag og har ingen tegn på en forestående fødsel... Ingen plukveer, ingenting... Er der nogen herinde, hvis fødsel begyndte uden foregående varsel?

Havde ingen tegn overhovedet andet end, at jeg fik FTF vide på hospitalet dagen før fødslen, at jeg var 4 cm åbnet uden jeg havde mærket noget som helst. Vandet gik om natten kl. 0.15 og veerne startede 5 min efter. Kl. 6 havde jeg født

Anmeld

2. september 2012

Tulle28

Fenja09 skriver:

Ja, det ved jeg ikke - men jeg ved, at min mor fødte på samme måde. Det tog hende også 2 timer at føde mig, og 1 1/2 time med min lillesøster  Så tror jeg skal være lidt på vagt når jeg bliver gravid igen, hvis det går endnu hurtigere end første gang

Min mor gik også fra ingenting til at være 10 cm åben på 2,5 time, så det KAN jo principielt også ske for mig...

Ja - stadig ingen baby og 40+6 idag... Har drønet rundt hele ugen for at prøve at sætte gang i det hele, men idag tager vi en hjemmedag.

KOM SÅ UD!

Anmeld

2. september 2012

LSM

Tulle28 skriver:

Min mor gik også fra ingenting til at være 10 cm åben på 2,5 time, så det KAN jo principielt også ske for mig...

Ja - stadig ingen baby og 40+6 idag... Har drønet rundt hele ugen for at prøve at sætte gang i det hele, men idag tager vi en hjemmedag.

KOM SÅ UD!

Spis en Ananas det hjalp for mig
Spiste ½ ananas søndag eftermiddag.
Kl. 01.45 natten mellem søndag og mandag startede mine veer.
Det siges at der er et enzym i ananas der kan påvirke det hormon der sætter fødslen igang.
Det er sikkert bare en myte, men det hjalp da for mig :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.