Nogen som IKKE umiddelbart havde tegn på forestående fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Mumto3

Da jeg skulle føde nr. 2 havde vi haft besøg af svigerforældrene hele eftermiddagen. Der var INGEN tegn på fødsel overhovedet, og der havde heller ikke været optræk til.

Da svigerforældrene går, sige min mand: Læg dig lidt ind på sengen, så tager jeg ud af bordet. Jeg lægger mig ind, og går i fødsel!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

HeidiØ

Jeg havde heller ingen tegn overhovedet. Gik i seng kl 22 som jeg plejer da jeg var 40+2.. vågnende om natten med ordentlige veer, og fødte kl 17.30 følgende dag

Anmeld

22. august 2012

Mor til Ella

Tulle28 skriver:

Jeg er 39+2 idag og har ingen tegn på en forestående fødsel... Ingen plukveer, ingenting... Er der nogen herinde, hvis fødsel begyndte uden foregående varsel?

Fødte 41+0 var til familie frokost til kl 14 intet usædvanligt hverken den dag eller de foregående. Fik første ve ca kl 16 fødte 21.05....

Så INGEN tegn herfra Hvilket enlig var super dejligt

Anmeld

22. august 2012

Tulle28

Iiiihhhhh hvor er det bare vidunderlig læsning! Jeg synes jeg har læst så mange indlæg om folk der har haft tegn i flere uger op til, så skønt at der er så mange, hvor det ikke er tilfældet:-)

Tak for svar søde piger:-)

Anmeld

22. august 2012

2babygirls

Tulle28 skriver:

Jeg er 39+2 idag og har ingen tegn på en forestående fødsel... Ingen plukveer, ingenting... Er der nogen herinde, hvis fødsel begyndte uden foregående varsel?

Her var der heller ikke noget før jeg plukveer som så var begyndende veer, og derefter kom noget af slimproppen.

Så det kan sagtens komme ud af det blå.
Fødte 40+5

Anmeld

22. august 2012

Annette A

Har ingen tegn haft ved mine to foregende fødsler overhovedet. Ingen plukveer eller andet. Jeg troede at jeg langt om længe oplevede plukveer, da mit første fødelsforløb startede.

Anden gang gik vandet bare uden jeg havde mærket noget som helst andet og der gik jeg også og søgte efter tegn.

Så det kan sagtens bare pludselig starte og det synes jeg selv er rart at vide nu, da man går der og mærker efter og tror fødslen ligger meget langt ude i fremtiden. Det kan ske når som helst.

Håber du får en dejlig fødelsoplevelse når du når dertil.

Anmeld

22. august 2012

Blirnokaldrigfru

Tror langt de fleste fødsler sker uden varsel Jeg havde ingen tegn på noget overhovedet, men pludselig gik mit vand - i bilen på vej til scanning fordi jeg var gået over tid Rimelig pludseligt og rimeligt uventet

Anmeld

22. august 2012

morethanperfect

Tulle28 skriver:

Jep ..

Pludselig da jeg lå og så fjernsyn gik mit vand ...
Ingen tegn eller noget ..  

Anmeld

22. august 2012

WHT

Det lyder bekendt, jeg havde ingen tegn overhovedet, havde heller ikke haft de vilde plukveer i løbet af graviditeten.

Jeg fik hindeløsning hos JM 41+1 og tog hjem og intet forandrede sig den dag...nåede til 41+2, hvor veerne pludselig startede omkring kl 09... kl 11.45 var vi på fødegangen og 14.46 er vores søn født

Så du kan stadig nå det, bare rolig

Anmeld

24. august 2012

Carl-Emil's mor

Tulle28 skriver:

JA!

De sagde tirsdag vi sætter dig igang torsdag, vågnede onsdag og tænkte no way vil ikke sættes igang for det føles forkert, prøvede at sove videre men umuligt så sagde det KLIK rejste mig også kom der et vandfald ud af mig og sådan startede min fødsel

ud af den blå luft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.