Kommune vs Privat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Vores dreng kommer til at gå i kommune skole... (Har hørt meget godt om den)

Min svigerinde, havde begge sine piger på privat skole, men den ene er nu rykket på kommunal, for hun kunne simpelthen ikke med lærerne. Men det kan jo også ske på en kommunal skole. Så hvad der er godt ved jeg ikke.. Min svigerinde har jo så en datter på privat og en datter på kommunal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Zafir

Vores lokale skole er rigtig god. I øvrigt, så er jeg ikke fan af at ungerne skal gå på privatskole, hvis de skal langt væk for at gøre det. For så er deres venner også langt væk.

Anmeld

22. august 2012

trunte89

Her har vi skrevet hende op til en privatskole. Håber MEGET, at hun kommer ind, men tror det desværre ikke. Fik skrevet hende op sent.
Men er sikker på, at privatskole vil være det bedste for hende. Hun vil ikke kunne rumme en stor skole.

Anmeld

22. august 2012

serinasmor

Jeg håber da på serina skal på helt alm kommuneskole ...

er det kun mig der synes det er en trist udvikling vi er i - hvis ressourcestærke forældre, der alle er dem der råber højest til regeringen og hvem der ellers vil lytte, alle flytter deres børn på privatskole ?

Kvaliteten af folkeskolerne vil da kun dale og pengene blive færre, hvis alle dem der har evnerne til at kæmpe sender ungerne ud i privatskole. 

Er lidt skræmt over, at det er den tendens jeg ser her. Og jeg håber da ikke det smitter. 

Anmeld

22. august 2012

Clisolka

Isabella kommer i en helt alm. kommunal skole når vi kommer til den tid.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.