Kommune vs Privat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken skole?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.092 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. august 2012

MorDk

Vores dreng kommer til at gå i kommune skole... (Har hørt meget godt om den)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

maria_wlt

Her i huset er de skrevet op til privat.. Den kommunale skole er simpelthen for dårlig efter min smag. Så vi vl ikke tage chancen. 

Anmeld

22. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores børn skal starte i kommune-skole. Skolen er vores nabo, så det ville være mest nærliggende.

Anmeld

22. august 2012

Tulle28

Hvis det er en god kommunal skole, så kommunal. Jeg har svaret privat, for de koommunale skoler der ligger ved os er elendige og har et dårligt ry og mange indvandrere... Så vores datter er skrevet op til 2 privatskoler.

Anmeld

22. august 2012

Moma

Vores datter går i kommunal, og det skal vores dreng også, når den tid kommer. Vi har en rigtig god kommunal skole, her hvor vi bor.

Anmeld

22. august 2012

Valle81

Jeg har prøvet begge dele. Min datter har gået i privat skole til og med 2. klasse, men da vi flyttede fra byen til en anden by valgte vi at flytte hende til skolen i dem nye by. Vi har undersøgt skolen nøje, og vi er meget glade for skiftet, synes de er fuldt ud på ligefod. Men vil også sige at der bestemt er skoler jeg aldrig ville sætte mit barn på

Anmeld

22. august 2012

An&Jo

det bliver kommunal for vores vedkommende, for der er ingen private i nærheden desværre..

Men han kommer ikke i den skole der ligger i vores by, den er elendig, og så går den kun til 3 klasse, og så skal han skifte igen.. Så nej, han ryger direkte over på den store skole i kommunen så han ikke skal skifte midt i det hele og i en ny klasse.. Han kommer også i børnehave i den by han skal gå i skole i, så han kan gå med hans klassekammerater..

Anmeld

22. august 2012

DitteFisk

Havde jeg råd så havde jeg skrevet min dreng op til privat skole her i byen, har hørt så godt om den Men kan kommer til at gå i den kommunale lige overfor. 

Anmeld

22. august 2012

AnnaK89

Jeg har stemt privat til Carolina.

Dog er vi ikke helt enige endnu, men hvis det står til mig (og det gør det nok i sidste ende ), så kommer hun til at gå på privat skole eller den friskole der er her i byen (den skulle også være rigtig god) - kommunal, det kommer hun ikke på hvis det står til mig  

Anmeld

22. august 2012

Nemesis

Jonas er lige startet på privatskole og vi er SÅÅÅÅ glade for vi overhovedet fik plads!

De kommunale skoler her, er bare ALT for ringe og passer slet ikke til min søns personlighed.

Lillesøster bliver også skrevet op.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.