Den der med at være anonym?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Miin'Baby'Mus

Hej tøser 

Altså nu har jeg ikke noget i mod at man er anonym, det er ikke derfor jeg skriver dette indlæg  Der er jo selvfølgelige følsomme emner eller andet hvor man har brug for den tryghed 

Nå men de seneste dage er jeg bare faldet over nogle der har sprugt om ganske almindelig, simple hverdags ting - og så er de anonyme. Jeg forstår det ikke   ..

F.eks. Var der en der spurgte ang autostole

Der var en anden der spurgte efter en liste med babyting der skulle købes

og en tredje der skulle finde en stol til deres baby

Alle sammen var anonyme, og det er ikke for at hænge jer ud (jeg undskylder hvis i føler det)   det var bare for at komme med eksempler, men hvorfor være anonym ang sådan nogle ting?

Det overrasker mig bare og jeg syntes at mange emner efterhånden er anonyme - hvordan kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

1990h

Babymamma skriver:

Hej tøser 

Altså nu har jeg ikke noget i mod at man er anonym, det er ikke derfor jeg skriver dette indlæg  Der er jo selvfølgelige følsomme emner eller andet hvor man har brug for den tryghed 

Nå men de seneste dage er jeg bare faldet over nogle der har sprugt om ganske almindelig, simple hverdags ting - og så er de anonyme. Jeg forstår det ikke   ..

Alle sammen var anonyme, og det er ikke for at hænge jer ud (jeg undskylder hvis i føler det)   det var bare for at komme med eksempler, men hvorfor være anonym ang sådan nogle ting?

Det overrasker mig bare og jeg syntes at mange emner efterhånden er anonyme - hvordan kan det være?

når folk spørger indtil til der omhandler baby, men samtidig er anonyme..skyldes det måske at de ikke er særligt langt henne, og der derfor ikke er offentliggjort..men samtidig kan de godt lide at søge information ind omkring alt det de senere for brug for..det nok for at forberede sig..også afsløre man jo lidt sig selv hvis det ikke er offentliggjort endnu men at man har alverdens spørgsmål

bare en tanke..

Anmeld

21. august 2012

CaWi

Babymamma skriver:

Hej tøser 

Synes ligesom dig at anonymiteten af og til bliver "misbrugt" af folk som egentlig har ganske almindelige spørgsmål.
Om folk bare får trykket anonym ved "en fejl", eller om de virkelig synes det er pinligt at spørge om de ting du nævnte, ja det skal jeg så ik kunne svare på.

Anmeld

21. august 2012

Miin'Baby'Mus

1990h skriver:

når folk spørger indtil til der omhandler baby, men samtidig er anonyme..skyldes det måske at de ikke er særligt langt henne, og der derfor ikke er offentliggjort..men samtidig kan de godt lide at søge information ind omkring alt det de senere for brug for..det nok for at forberede sig..også afsløre man jo lidt sig selv hvis det ikke er offentliggjort endnu men at man har alverdens spørgsmål

bare en tanke..

Kan selvfølgelig nemt være  Syntes bare der var mange anonyme lige for tiden 

Anmeld

21. august 2012

ano14316

Jeg håber at årsagen er en endnu ikke offentliggjort graviditet.

Anmeld

21. august 2012

CaWi

1990h skriver:

bare en tanke..

Den tanke havde jeg så ik lige haft

Anmeld

21. august 2012

Miin'Baby'Mus

CAWI skriver:

Synes ligesom dig at anonymiteten af og til bliver "misbrugt" af folk som egentlig har ganske almindelige spørgsmål.
Om folk bare får trykket anonym ved "en fejl", eller om de virkelig synes det er pinligt at spørge om de ting du nævnte, ja det skal jeg så ik kunne svare på.

Hehe ja, det er jo det der er svært at vurdere, men lige i dag følte jeg bare at vi næsten ikke kunne se på hinanden herinde mere  (overdrivelse, ja hehe)

Anmeld

21. august 2012

Miin'Baby'Mus

ano14316 skriver:

Jeg håber at årsagen er en endnu ikke offentliggjort graviditet.

Ja, det kunne nemt være 

Anmeld

21. august 2012

1990h

Babymamma skriver:

Kan selvfølgelig nemt være  Syntes bare der var mange anonyme lige for tiden 

Ja der er perioder med mange anonyme

men vi også et forum med mange forskellige individer og nogle har måske behov for at være anonyme på tidspunkter andre ikke har..

og en af grundende kan nok godt være en ikke offentliggjort graviditet..men der garanteret også andre grunde

Anmeld

21. august 2012

1990h

CAWI skriver:

Den tanke havde jeg så ik lige haft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.