Hej piger.
Har brug for at høre jeres mening/erfaring omkring det at have barn/børn, at tage ny uddannelse, få flere børn, økonomi, bryllup osv.
Jeg blev i 2008 færdig uddannet som landmand, og har arbejdet med det ind til februar. Der blev jeg sygemeldt pga bækkenløsning, og er nu på barsel ind til 2. januar 2013.
Nu har jeg jo gået og haft meget tid (måske for meget) til at tænke lidt over fremtiden, og er kommet frem til, at jeg IKKE vil passe grise resten af mit liv. Derfor har jeg tænkt meget over hvad jeg så ville.
Umiddelbart vil jeg gerne læse til bioanalytiker. Men er slet ikke 100% sikker på dette endnu. Under alle omstændigheder, skal jeg tage en HF, når det ikke er faglært uddannelse jeg igen vil tage.
Lige meget hvilken uddanle jeg vælger, vil det jo i hvert fald (med HF'en) tage i hvert fald 5 1/2 år før jeg er færdig. Og ville først starte på VUC næste sommer.
Nu er det så jeg bliver lidt (meget) fortvivlet.
Jeg er 26 (kæresten er 24) og vi vil selvfølgelig gerne have flere børn. Men hvordan passer vi det lige ind i et liv hvor jeg studere?
Og mon vores økonomi vil komme til at sejle med så mange år på SU? Især hvis der kommer flere børn?
GIftes ville vi jo også gerne, men i mit hoved ligger det nu først MEGET langt ude i fremtiden

(har da ikke lyst til at vente til jeg er 40)

Piger... Jeg har brug for lidt råd/vejledning... Måske nogen af jer har stået i samme situation?
Kram fra den fortvivlede
Anmeld