Reality....?? Kunne du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nej aldrig kunne jeg finde på at deltage i sådan noget.

Dog kunne jeg godt finde på at melde mig til noget quiz program, men der udstiller man jo heller ikke sig selv på samme måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

nielsen80

Nej det kunne jeg ikke ....også og dog hvis jeg var læge eller andet spændende( hvilket jeg ikke er) kunne jeg måske godt være med i programmer som f.eks redningskvinder. Altså programmer hvor der er fokus på et spændende erhverv eller en sag/emne og ikke dig som privatperson.

Så har stemt måske men hælder til nej.

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Muhmi skriver:

Kunne du finde på at melde dig til et reality-show?

I så fald hvilke/t?

Og hvorfor lige netop de/t show?

Hvad gør dig til en potentiel reality-stjerne?

Og hvis du ikke kunne finde på det, hvorfor ikke??

nej ville jeg aldrig melde mig til sådan noget..

derimod ville min kæreste være sjov at sætte ind i paradise eller fristet fordi han er virkelig god til at lege med folks tankegang og sådan så han ville sq nok vinde det hele, han har bare ikke udssende med sig i forhold til de programmer.

Anmeld

22. august 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

I så fald hvilke/t?

DUM har spurgt mig om jeg vil være med - 2 gange.

Men tanken om at alle og enhver kan sidde og bedømme hvordan mine egenskaber er som mor, og hvad mine fejl og mangler er. Den eneste som (i følge mig) har ret til at kommentere på det er min mand, og det er kun fordi han elsker hende lige så meget som jeg gør

Anmeld

22. august 2012

Miss-86

Muhmi skriver:

I så fald hvilke/t?

Ja - men kun hvis jeg fik en præmie ud af det, har jeg svaret.

Men dertil vil jeg dog sige, at der er grænser, jeg mener ikke sådan noget som Paradise, BigBrother eller lignende.

Mener kun hvem vil være millionær, Han, Hun & haven og sådanne programmer..

Anmeld

22. august 2012

Miss-86

DUM har spurgt mig om jeg vil være med - 2 gange.

Men tanken om at alle og enhver kan sidde og bedømme hvordan mine egenskaber er som mor, og hvad mine fejl og mangler er. Den eneste som (i følge mig) har ret til at kommentere på det er min mand, og det er kun fordi han elsker hende lige så meget som jeg gør

Kan godt forstå dig..

Det er spændende og følge med i, men men.. Altså ja, man sidder jo bag skærmen og tænker sit
Min kæreste kan slet ikke holde det ud, han synes det er forfærdeligt at se .. Hehe. Men alligevel, så kan han ikke lade være at se det, hvis jeg ser det og han er hjemme.

Anmeld

22. august 2012

serinasmor

måske - men hælder til nej  

Det ville for mig komme an på hvad det var for et program og hvad det ville indebære... 

reality programmer er jo forskellige ... nogle er mere en dokumentar, andre har præmier for enden af alverdens pinsler ... hvis det skulle være - ville jeg måske deltage i et program i den dokumentariske genre .. men det kommer an på kanalen, tonen og indholdet af serien .. 

Anmeld

22. august 2012

dorthemus

Nej nej og atter nej!! Hverken for sjov eller for penge og da slet ikke for at blive kendt

Anmeld

22. august 2012

-Sigrid-

Miss-86 skriver:

Kan godt forstå dig..

Det er spændende og følge med i, men men.. Altså ja, man sidder jo bag skærmen og tænker sit
Min kæreste kan slet ikke holde det ud, han synes det er forfærdeligt at se .. Hehe. Men alligevel, så kan han ikke lade være at se det, hvis jeg ser det og han er hjemme.

Jeg kan godt følge din kæreste

Jeg syntes at for 15 år siden var DUM nogle stærke piger, idag er det dem som bare ikke kan - og jeg vil ikke være en af dem, for jeg kan ;b

Anmeld

22. august 2012

Faith

Har ofte overvejet Top model.... Men så ville de andre jo ikke have en chance (et stænk af ironi kan forekomme).

Nej det kunne jeg aldrig finde på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.