Reality....?? Kunne du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Clisolka

Absolut nej!  Aldrig om jeg ville stille op i et TV-program, om så det er reality eller man kan vinde noget - jeg dur ikke foran et kamera, selvom jeg overvejer at melde mig og Isabella til næste års X-Factor med en sang der hedder jajajajajaja, nejnejnejnej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

FrkT

Har svaret måske - men hælder til ja.

Vil sige at det kommer an på så meget.... bl.a. hvilket program det drejede sig om og hvor i mit liv jeg var (både aldersmæssigt, job/uddannelsesmæssigt og familiesituationsmæssigt).

Har haft overvejet at melde mig til sangprogrammet Så det synger på TV2, fordi det der ikke handler om at synge godt men at kunne sangteksterne (og det er jeg ret god til!), men har dog aldrig gjort det. Men det vil jeg nu nok ikke kalde reality tv....

Med reality tv tænker jeg nok mere Paradise Hotel, Singleliv, Fristet, For lækker til love og mange flere!

Nogle af dem ville jeg i den rette situation godt kunne melde mig til - andre ikke.

Men som min situation er pt. ville jeg ikke gøre det, da jeg ikke vil blotte hele min familie på tv eller skulle væk fra manden i lang tid! Men havde jeg været yngre, single og boet alene - så kunne jeg nok godt 

Anmeld

21. august 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Kunne du finde på at melde dig til et reality-show?

I så fald hvilke/t?

Og hvorfor lige netop de/t show?

Hvad gør dig til en potentiel reality-stjerne?

Og hvis du ikke kunne finde på det, hvorfor ikke??

Aldrig

Anmeld

21. august 2012

BabyMus

Uha, nej tak. Uanset hvad det er, så er jeg bare ikke typen der gider på landsækkende tv.

Det eneste jeg kunne overveje på nogen måde, det er sådan et program som f.eks. BS og det program der har været med de forkælede piger i junglen med Lothar Friis. Ikke fordi jeg selv er sådan, men mere fordi jeg godt kunne tænke mig at komme på sådan en "overlevelses tur", bare for at prøve det. Men ville nu helst uden tv på. (:

Anmeld

21. august 2012

JulieE

ALDRIG I LIVET!!!!  Kunne virkelig aldrig finde på det og ser stort set heller ikke reality TV. Det har bare ikke min interesse.... 

Anmeld

21. august 2012

Kamulla

har stemt andet.. da jeg har medvirket til et program.. måske ikke rigtigt reslity tv... såsom paradise, for lækker til love, fristet mm. 

men vil ikke deltage i tv mere..

Anmeld

21. august 2012

B&J

nej det kunne jeg ikke tænke mig det er ikke lige mig sådan noget

Anmeld

21. august 2012

Becks

Har stemt jas, men så skulle det være Robinsson, som det var i gamle dage

Anmeld

21. august 2012

MortilElias2010

Jeg har stemt nej, nej og atter nej. Men et quiz-program som lykkehjulet eller nogen af de gode gamle hvor man skal bruge hovedet eller fjolle/mime et eller andet til stor underholdning og spas, så ja da sagtens  Kunne være sjovt. Men nej nej og atter nej til reality shows som dum, ph, singleliv, og hvad har vi. 

Anmeld

21. august 2012

twinny

Babymor2010 skriver:

Absolut nej!  Aldrig om jeg ville stille op i et TV-program, om så det er reality eller man kan vinde noget - jeg dur ikke foran et kamera, selvom jeg overvejer at melde mig og Isabella til næste års X-Factor med en sang der hedder jajajajajaja, nejnejnejnej 

Ihh hvor jeg håber I går videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.