Alberte og (Drengenavn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

MorDk

FamilenStorm skriver:

Leander blev desværre ødelagt for ham igår, da han så der var en i "De unge mødre" hvis barn skulle hedde det, så det er et No go fra hans side..

HAr prøvet Villads af på ham og Millas endda, men Det blev et nej

Øv hihi.... elsker bare de 2 navne ♥

Hvad med Ludvig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Benjamins'mor

Alfred.
Anton.
Alexander.

Anmeld

22. august 2012

FamilenStorm

MissTas skriver:

helt i orden .. det var hvert fald hvad jeg lige sys men er så også mest til lidt anderledes navne hehe

Jeg har heller ikke selv noget imod dem, hvad jeg ikke selv er kommet med af for slag.. Fx Nilas, Mickas, Millas Men det er manden desværre ikke til

Anmeld

22. august 2012

FamilenStorm

MorDk skriver:

Øv hihi.... elsker bare de 2 navne ♥

Hvad med Ludvig?

De er også super søde  Men han er sku en svær en at blive enige med ham om.. hehe.. Selv hele min arbejdsplads er med på at hjælpe, og der er bare ikke noget der sådan liiiige siger jeps.. Er bange for at han er brændt alt for meget fast på Samuel.. Og så bliver vi jo aaaaldrig eninge...

Ludvig er jeg så ikke selv så meget til... Hmm...

Anmeld

22. august 2012

FamilenStorm

Benjamins'mor skriver:

Alfred.
Anton.
Alexander.

Alfred fanger ikke lige...

Anton hedder vores Nabos hund + hans fætter har det som øgenavn/kælenavn

Alexander er på tale.. Men vi er ikke helt solgt endnu...

Anmeld

22. august 2012

MorDk

FamilenStorm skriver:

De er også super søde  Men han er sku en svær en at blive enige med ham om.. hehe.. Selv hele min arbejdsplads er med på at hjælpe, og der er bare ikke noget der sådan liiiige siger jeps.. Er bange for at han er brændt alt for meget fast på Samuel.. Og så bliver vi jo aaaaldrig eninge...

Ludvig er jeg så ikke selv så meget til... Hmm...

Nej det er ikke nemt når man ikke kan blive enige...

Prøver lige med nogle flere:

• Valdemar

• Hugo

• Xander

• Andreas

• Lauge

Anmeld

22. august 2012

Benjamins'mor

FamilenStorm skriver:

Alfred fanger ikke lige...

Anton hedder vores Nabos hund + hans fætter har det som øgenavn/kælenavn

Alexander er på tale.. Men vi er ikke helt solgt endnu...

Kender godt det med, så kender man en der hedder navnet, eller så har man kendt nogle med et navn som ikke var søde og så vil man helst ikke bruge navnet.

Jeg kender en hvis børn hedder alberte og august.

Anmeld

22. august 2012

Fenja09

Nej Storm går ikke, selvom han højst sandsynligvis vil få det som kælenavn, ligesom resten af herrene i familien.. hehe

Villas har jeg prøvet af med manden, og det vil han ikke, valdemar hedder min venindes dreng, og villum bliver for "specielt' for manden... Ihh vi (læs min mand) er ikke lette..

Men mange tak for budne..

Manden herhjemme er heller ikke vild med hverken Villads eller Villum, så skulle det være nu vi blev forældre til en dreng ville nok ende med Valdemar  Der er også et navn som Matti?

God navnejagt!

Anmeld

22. august 2012

Emily2012<3

FamilenStorm skriver:

Hej Piger...

Endnu et problem omkring valg af navn 

Men har seriøs brug for hjælp... VI er så heldige at vi får en lillebror til December  Hvilket vi er super lykkelige over..

Problemet er bare at vi overhovedet ikke kan finde/blive enige om et navn.. VI er så meget på bar bund, at jeg faktisk frygter at vi ikke når det  Har lånt en navnebog med drengenavne, kigget på nettet, men der er bare ikke et der lige fanger.

Min Mand har snakket meget om Samuel, allerede inden vi vidste kønnet, men det er bare total No go for mig..

Problemet er så at jeg synes der er mange søde drengenavne eller ihvertfald et par stykker, men kan slet ikke se det for mig at vores søn skulle hedde det/dem.

Kriterierne for navnet er at det ikke må være for specielt, men heller ikke så udbredt at der er 10 i hver klasse der hedder det (overrivelse fremmer forståelsen) Men et ganske almindelig sødt et.. Også må det jo gerne passe til Alberte (Og nej ikke Albert )

Har selv haft Alexander, Magnus og Markus oppe at vende, men ved ikke helt om jeg kan se det for mig, hvis I forstår..

Håber i kan hjælpe om ikke andet så inspirere til et navn 

På forhånd tak..

Kram 

Theo.. 

Anmeld

22. august 2012

MortilElias2010

Silas 

August 

Augustus

Sofus

Phillip

Nicholas

... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.