Alberte og (Drengenavn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

CarinaSB

Bastian 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Fenja09

Vi har selv en Alberte og skulle vi få en dreng en dag har jeg tænkt navne som Villads, Valdemar, Villum ( må være vild med forbogstavet V ) Vi har også haft Storm oppe at vende, men kan godt se, at det ikke er så smart når i hedder det til efternavn

/Fenja

Anmeld

22. august 2012

MissTas

FamilenStorm skriver:

Hej Piger...

Endnu et problem omkring valg af navn 

Men har seriøs brug for hjælp... VI er så heldige at vi får en lillebror til December  Hvilket vi er super lykkelige over..

Problemet er bare at vi overhovedet ikke kan finde/blive enige om et navn.. VI er så meget på bar bund, at jeg faktisk frygter at vi ikke når det  Har lånt en navnebog med drengenavne, kigget på nettet, men der er bare ikke et der lige fanger.

Min Mand har snakket meget om Samuel, allerede inden vi vidste kønnet, men det er bare total No go for mig..

Problemet er så at jeg synes der er mange søde drengenavne eller ihvertfald et par stykker, men kan slet ikke se det for mig at vores søn skulle hedde det/dem.

Kriterierne for navnet er at det ikke må være for specielt, men heller ikke så udbredt at der er 10 i hver klasse der hedder det (overrivelse fremmer forståelsen) Men et ganske almindelig sødt et.. Også må det jo gerne passe til Alberte (Og nej ikke Albert )

Har selv haft Alexander, Magnus og Markus oppe at vende, men ved ikke helt om jeg kan se det for mig, hvis I forstår..

Håber i kan hjælpe om ikke andet så inspirere til et navn 

På forhånd tak..

Kram 

Alvin

André

Marcello

Noam

Liam

Leander

Minato

mattheo

Anmeld

22. august 2012

MorDk

Alberte & Leander

Alberte & Villads

Anmeld

22. august 2012

FamilenStorm

CarinaSB skriver:

Bastian 

Ihh det er også sødt..  Det må jeg prøve at nævne.. Mange tak for buddet..

Anmeld

22. august 2012

FamilenStorm

Kamulla skriver:

nå ja det havde jeg slet ikke opdaget.. haha

hektor

Sofus

Adam

Noah

Hjalte

Ih de navne jeg kan lide af dem, hedder børnene i vores omgangskreds eller vores venner... Og kan lige se for  mig en hoverende drengerøv hvis vi opkalde sønnike efter ham.. hehe

Anmeld

22. august 2012

FamilenStorm

Fenja09 skriver:

Vi har selv en Alberte og skulle vi få en dreng en dag har jeg tænkt navne som Villads, Valdemar, Villum ( må være vild med forbogstavet V ) Vi har også haft Storm oppe at vende, men kan godt se, at det ikke er så smart når i hedder det til efternavn

/Fenja

Nej Storm går ikke, selvom han højst sandsynligvis vil få det som kælenavn, ligesom resten af herrene i familien.. hehe

Villas har jeg prøvet af med manden, og det vil han ikke, valdemar hedder min venindes dreng, og villum bliver for "specielt' for manden... Ihh vi (læs min mand) er ikke lette..

Men mange tak for budne..

Anmeld

22. august 2012

FamilenStorm

MissTas skriver:

Alvin

André

Marcello

Noam

Liam

Leander

Minato

mattheo

Der var nogle søde i blandt, men de er desværre for "anderledes/specielt" for manden... Men ellers tak for budene..

Anmeld

22. august 2012

FamilenStorm

MorDk skriver:

Alberte & Leander

Alberte & Villads

Leander blev desværre ødelagt for ham igår, da han så der var en i "De unge mødre" hvis barn skulle hedde det, så det er et No go fra hans side..

HAr prøvet Villads af på ham og Millas endda, men Det blev et nej

Anmeld

22. august 2012

MissTas

FamilenStorm skriver:

Der var nogle søde i blandt, men de er desværre for "anderledes/specielt" for manden... Men ellers tak for budene..

helt i orden .. det var hvert fald hvad jeg lige sys men er så også mest til lidt anderledes navne hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.