Ville I sige ja tak eller nej tak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

jamen umiddelbart synes jeg så du skulle springe ud i det! Giv den gas og ha det dejligt :-) Du ved bedst selv om du grundlæggende føler dig tryg og stoler på ham (det kan vi ikke hjælpe dig med), men det lyder som om du ikke har så meget tvivl der.

- Og så ville jeg, selvom det er svært, lade ham betale gildet.- Nyd at blive forkælet, det virker som om det er vigtigt for ham at give dig denne oplevelse, og det virker som om du egentlig, trods alt, synes det er ret fedt... måske bed om eget værelse. så han i hvertfald ikke forventer at i sover i samme seng (om i så gør det alligevel, det er jo så sagen uvedkommende)

Tak for dit svar. Tror jeg så jeg gør og så kan jeg lave god mad til ham når vi kommer hjem eller noget.
Og det med at have to værelser er perfekt, for vil altså heller ikke føle at han betaler det ene og jeg skal betale med det andet.

Knus og tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

wamse

Jeg ville ikke betænke mig 2 sekunder For filan, hvor ville jeg gerne trække stikket ud et par dage, og bare være væk fra det hele

Anmeld

15. maj 2009

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg ville ikke betænke mig 2 sekunder For filan, hvor ville jeg gerne trække stikket ud et par dage, og bare være væk fra det hele

Hvor er du dejlig!!! Og ja, hvorfor ikke få sig en oplevelse.

Anmeld

15. maj 2009

LauraLW

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Tror jeg så jeg gør og så kan jeg lave god mad til ham når vi kommer hjem eller noget.
Og det med at have to værelser er perfekt, for vil altså heller ikke føle at han betaler det ene og jeg skal betale med det andet.

Knus og tak.

Det var så lidt.

Håber I får en dejlig tur! (og ja, det var lige præcis også det jeg tænkte mht værelserne :-))

Anmeld

15. maj 2009

Nemesis

Anonym skriver:

Præcis.
Jeg kender ham som skrevet ikke gennem måneder. Har i mange år kendt ham overfladisk. Altså fordi vores børn har leget sammen, til møder i børnehave etc.

Jeg synes han er dejlig at være sammen med og ville jeg, så kunne vi bare få hver vores værelse, men har intet problem med at sove i samme seng.
regner med at vi skal ses nogle gange inden vi skal afsted.

Måske det bare er den der med at jeg ikke selv står for min del.Kan ikke lide at skylde andre noget.

Hvis din mavefornemmelse er god, så spring ud i det. Kender godt det med at ville klare sig selv. men nyd da for en gang skyld at du bliver forkælet og så insister på at give middag og eller/betale det halve af maden.

:-) Sisse

Anmeld

15. maj 2009

Pia.

MISUNDELSE ER EN GRIM TING... Men det er jeg..... Afsted med dig... Jeg havde ikke tvivlet et sekundt...

Sjovt det lige er London - hvad er det med de mænd og London - har selv en åben invitation til London... (og vil så gerne opleve London)

Hvem du end måtte være og hvad din fortid er, så ville jeg ikke tvivle jeg ville takke ja og nyde et par fantastiske dage med en skøn mand... Håber lidt at finde ud af hvem den heldige er ? og om det var en skøn tur...

Knus og god rejse...

Anmeld

16. maj 2009

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

MISUNDELSE ER EN GRIM TING... Men det er jeg..... Afsted med dig... Jeg havde ikke tvivlet et sekundt...

Sjovt det lige er London - hvad er det med de mænd og London - har selv en åben invitation til London... (og vil så gerne opleve London)

Hvem du end måtte være og hvad din fortid er, så ville jeg ikke tvivle jeg ville takke ja og nyde et par fantastiske dage med en skøn mand... Håber lidt at finde ud af hvem den heldige er ? og om det var en skøn tur...

Knus og god rejse...

Søde Pia...tak for dit indlæg...-smiler- og jeg skal nok fortælle om det når jeg kommer hjem.
Hvorfor London...tja, det var en by jeg ikke havde været i, så derfor mente han jeg skulle dertil-smiler-
Knus og dejlig weekend...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.