Ville I sige ja tak eller nej tak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg skriver lige som anonym, da man jo aldrig ved hvem der kikker med.
Men I ved nok hvem jeg er og det er helt fint. har bare en fortid som gerne vil være en nutid og der er jeg ikke enig.

Sagen er den at jeg har mødt en mand. Han er sød og vi har det dejligt i hinandens selskab.
Jeg har set ham en gang hvor vi drak lidt vin og kysse-krammede lidt.
Vi har skrevet meget sammen på sms.

Nu har han lige inviteret mig til London på en forlænget weekend.
jeg har aldrig været i London før og der er så mange musser jeg gerne ville opleve og måske også lidt shoppe-steder.
Men ved ikke om jeg skal takke ja.
Jeg ville gerne selv betale min del, men det er en invitation og har så bare fået af vide at jeg kan takke ja eller nej.

Hvad ville I gøre?

Kh
Mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Nemesis

Hvor godt kender du ham??

PErsonligt ville jeg ikke tage nogen steder med nogen som helst, med mindre jeg kender den person godt.

skal i fx dele seng?? Er du parat til at gå så langt med ham pt??

Jeg kan sørme godt forstå du gerne vil til London - jeg har heller ikke oplevet den by endnu, men jeg ville kun gøre det, med en jeg kender.

Så hvad siger din egen mavefornemmelse dig??

:-) Sisse

Anmeld

15. maj 2009

LauraLW

Hvis i har det dejligt sammen, begge er "fri" til en lille tur, og det ellers hænger sammen med børn etc, så kan jeg da ikke se hvorfor du ikke skulle sige ja tak. Men har du lyst? Er der noget der er et problem ved det? Eller er det pointen med at han vil betale? - Siden du spørger hvad andre synes.

Kh Laura - som lige havde lidt opklarende spsm.

Anmeld

15. maj 2009

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

Hvis i har det dejligt sammen, begge er "fri" til en lille tur, og det ellers hænger sammen med børn etc, så kan jeg da ikke se hvorfor du ikke skulle sige ja tak. Men har du lyst? Er der noget der er et problem ved det? Eller er det pointen med at han vil betale? - Siden du spørger hvad andre synes.

Kh Laura - som lige havde lidt opklarende spsm.

1: jeg kender jo ikke manden så godt og tre dage hvor man er sammen hele tiden, er det måske for meget?

2: gider ikke stå i gæld til andre, så har det bedst med at dele udgifter.

Børn og andet er der ingen problemer ved.

Anmeld

15. maj 2009

LauraLW

Hov - havde ikke lige set at I kun har set hinanden 1 gang... Det behøver jo ikke nødvendigvis ikke være et problem, men måske i lige skulle se hinanden face to face et par gange endnu, og så ellers, som sisse skriver, gå efter mavefornemmelsen :-)

Anmeld

15. maj 2009

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Hvor godt kender du ham??

PErsonligt ville jeg ikke tage nogen steder med nogen som helst, med mindre jeg kender den person godt.

skal i fx dele seng?? Er du parat til at gå så langt med ham pt??

Jeg kan sørme godt forstå du gerne vil til London - jeg har heller ikke oplevet den by endnu, men jeg ville kun gøre det, med en jeg kender.

Så hvad siger din egen mavefornemmelse dig??

:-) Sisse

Præcis.
Jeg kender ham som skrevet ikke gennem måneder. Har i mange år kendt ham overfladisk. Altså fordi vores børn har leget sammen, til møder i børnehave etc.

Jeg synes han er dejlig at være sammen med og ville jeg, så kunne vi bare få hver vores værelse, men har intet problem med at sove i samme seng.
regner med at vi skal ses nogle gange inden vi skal afsted.

Måske det bare er den der med at jeg ikke selv står for min del.Kan ikke lide at skylde andre noget.

Anmeld

15. maj 2009

LauraLW

Anonym skriver:

1: jeg kender jo ikke manden så godt og tre dage hvor man er sammen hele tiden, er det måske for meget?

2: gider ikke stå i gæld til andre, så har det bedst med at dele udgifter.

Børn og andet er der ingen problemer ved.

ok.

Umiddelbart ville jeg nok lige insistere på at se ham igen inden du beslutter dig, og så snak med ham om at du har det mærkeligt mht pengene. - At du egentlig gerne vil betale selv, men han kunne måske byde dig på lidt mad, hvis han absolut vil betale et eller andet :-)

Hvad siger din mave? Hvis du skaulle svare lige nu, ville det så være et ja eller et nej?

Anmeld

15. maj 2009

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

ok.

Umiddelbart ville jeg nok lige insistere på at se ham igen inden du beslutter dig, og så snak med ham om at du har det mærkeligt mht pengene. - At du egentlig gerne vil betale selv, men han kunne måske byde dig på lidt mad, hvis han absolut vil betale et eller andet :-)

Hvad siger din mave? Hvis du skaulle svare lige nu, ville det så være et ja eller et nej?

Ja, så tror jeg at jeg ville sige ja. Synes jo på den anden side at det er fantastisk at blive taget med storm.

En mand der ved hvad han vil have og siger: "kom, vi tager en forlænget weekendtur, så kan du shoppe alt du vil og vi kan få noget god mad og opleve en masse uden folk snakker og har travlt."

Men skal da se ham inden, helt sikkert. Men tror også for ham at det handler om at kunne tage ud og opleve noget og bare have det rart uden man kender nogle mennesker.

Den med at dele, det snes han var en dårlig idé og tror han blev lidt ked af det faktisk. For det var noget han gerne ville invitere mig til.

Anmeld

15. maj 2009

Cris

Han invitere dig, for han gerne vil få noget ud at det, gætter jeg på. At komme tættere på dig, at opleve dig på en anden måde, at ligge i sengen i timevis uden at tænke på noget andet osv osv.

Jeg ville være ærligt med ham og sige, at så en rejse ville du ikke selv betale, men hvis han er så flink på at invitere dig og hvis han har forståelse på det, så ville du sige ja tak. Så ville jeg give en dejlig middag til ham i et lækkert sted. Hvis han gerne vil invitere dig, jeg kan ikke se, at du skal betale for en del af rejsen, hvis det ikke var i dine planner at bruge penge for at tage til London. Det må han gerne vide. Og hvis han insistere, så god tur! Man skal ikke have dårlig samvittighed, det var jo hans idé, ellers kunne han bare invitere til en middag til to i byen eller en tur i biograffen!

Anmeld

15. maj 2009

LauraLW

Anonym skriver:

Ja, så tror jeg at jeg ville sige ja. Synes jo på den anden side at det er fantastisk at blive taget med storm.

En mand der ved hvad han vil have og siger: "kom, vi tager en forlænget weekendtur, så kan du shoppe alt du vil og vi kan få noget god mad og opleve en masse uden folk snakker og har travlt."

Men skal da se ham inden, helt sikkert. Men tror også for ham at det handler om at kunne tage ud og opleve noget og bare have det rart uden man kender nogle mennesker.

Den med at dele, det snes han var en dårlig idé og tror han blev lidt ked af det faktisk. For det var noget han gerne ville invitere mig til.

jamen umiddelbart synes jeg så du skulle springe ud i det! Giv den gas og ha det dejligt :-) Du ved bedst selv om du grundlæggende føler dig tryg og stoler på ham (det kan vi ikke hjælpe dig med), men det lyder som om du ikke har så meget tvivl der.

- Og så ville jeg, selvom det er svært, lade ham betale gildet.- Nyd at blive forkælet, det virker som om det er vigtigt for ham at give dig denne oplevelse, og det virker som om du egentlig, trods alt, synes det er ret fedt... måske bed om eget værelse. så han i hvertfald ikke forventer at i sover i samme seng (om i så gør det alligevel, det er jo så sagen uvedkommende)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.