Skyderi i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Sommerfugl86

Det er fuldstændig vanvittigt!!!
Min mor, stedfar og lillebrødre bor lige ved isden af hvor skyderiet er foregået, og de havde lige været oppe og kigge ud af vinduerne for at se det festfyrværkeri, der var i forbindelse med deres EID fest, efterfølgende hørte min mor noget, hun troede var fyrværkeri igen, men nu bliver man da i tvivl om det var fyrværkeri eller skud

Hvad tænker I om at OUH overvejer at få vagter på skadestuen??
Jeg syns det er skræmmende, men nødvendigt, da det ikke er første gang, balladen fortsætter på skadestuen, og jeg ville ikke føle mig tryg ved at være der sent aften.

Anmeld

21. august 2012

Faith

Sommerfugl86 skriver:

Min mor, stedfar og lillebrødre bor lige ved isden af hvor skyderiet er foregået, og de havde lige været oppe og kigge ud af vinduerne for at se det festfyrværkeri, der var i forbindelse med deres EID fest, efterfølgende hørte min mor noget, hun troede var fyrværkeri igen, men nu bliver man da i tvivl om det var fyrværkeri eller skud

Jeg syns det er skræmmende, men nødvendigt, da det ikke er første gang, balladen fortsætter på skadestuen, og jeg ville ikke føle mig tryg ved at være der sent aften.

Jeg synes det er en sørgelig udvikling at der er behov for vagter på en skadestue. Men hvis det er det der skal til for at personalet kan udføre deres arbejde uden at frygte for deres liv, ja så er det sådan det må være.

Men de båtnakker der gør det til et utrygt sted at være, skulle skamme sig!

Anmeld

21. august 2012

Rikkeas

Sommerfugl86 skriver:

Stakkels din familie, der bor  så tæt på - kan de overhovedet føle sig trygge i deres eget hjem??

jamen vagter bliver vel en nødvendighed, ja, desværre

Anmeld

21. august 2012

Rikkeas

Faith skriver:

Jeg synes det er en sørgelig udvikling at der er behov for vagter på en skadestue. Men hvis det er det der skal til for at personalet kan udføre deres arbejde uden at frygte for deres liv, ja så er det sådan det må være.

Men de båtnakker der gør det til et utrygt sted at være, skulle skamme sig!

Enig enig, og tænk hvis en af os var derude med vores evt syge børn, eller lign ikk..

Det er skræmmende

Anmeld

21. august 2012

Faith

Rikkeas skriver:

Enig enig, og tænk hvis en af os var derude med vores evt syge børn, eller lign ikk..

Det er skræmmende

Præcis!

Anmeld

21. august 2012

A&F

Det er så flovt og forkasteligt . Og så på Eid . Jeg undskylder på deres vegne. Håber at de bliver spærret inde. Så respektløs gjort af dem. At synke så dybt. Og så "angribe" et hospital . Ej altså ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.