Skyderi i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Rikkeas

Hej piger - jeg er i chok, og virkelig rystet.

ved ikke om I har set det, men ellers så se det nu.

Det er en tekst, om skyderi i Vollsmose, og omkring 70 mennesker indvandrer raserede skadestuen i Odense

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/08/21/0821060432.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Bassemor<3

Det er simpelthen SINSYGT ! Tænker de slet ikke på at der måske 5 min. er en af deres familiemedlemmer der havde brug for netop den ambulance de lige havde smadret !

Anmeld

21. august 2012

Faith

Jeg er sku egentlig ret kold overfor at de render og slår hinanden ihjel. Det må de selv ligge og rode med. Men at de raserer en skadestue kan virkelig sætte mit pis i kog

Anmeld

21. august 2012

MorDk

Det er FULDSTÆNDIGT vanvittigt! Er SÅ vred!!!   SÅDAN EN FLOK IDIOTER!

Anmeld

21. august 2012

jydeinden

Rikkeas skriver:

Hej piger - jeg er i chok, og virkelig rystet.

ved ikke om I har set det, men ellers så se det nu.

Det er en tekst, om skyderi i Vollsmose, og omkring 70 mennesker indvandrer raserede skadestuen i Odense

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/08/21/0821060432.htm

synes det er ret underligt at to aviser beskriver hændelsen Så forskelligt.. dr skriver et, og tv2 skriver noget andet. man må vel vide hvad der er sket, og hvad der ikke er .

men at man overhovedet ikke tænker så langt som at skadestuen = et sted hvor der skal være fred og ro , dét forstår jeg ikke

Anmeld

21. august 2012

Rikkeas

Bassemor<3 skriver:

Det er simpelthen SINSYGT ! Tænker de slet ikke på at der måske 5 min. er en af deres familiemedlemmer der havde brug for netop den ambulance de lige havde smadret !

det er sindsygt!

Anmeld

21. august 2012

Rikkeas

Faith skriver:

Jeg er sku egentlig ret kold overfor at de render og slår hinanden ihjel. Det må de selv ligge og rode med. Men at de raserer en skadestue kan virkelig sætte mit pis i kog

Prøv og tænk det personale der har været på vagt

Ej nej nej

Anmeld

21. august 2012

Rikkeas

MorDk skriver:

Det er FULDSTÆNDIGT vanvittigt! Er SÅ vred!!!   SÅDAN EN FLOK IDIOTER!

De kender ikke til ordet RESPEKT

Anmeld

21. august 2012

Rikkeas

jydeinden skriver:

synes det er ret underligt at to aviser beskriver hændelsen Så forskelligt.. dr skriver et, og tv2 skriver noget andet. man må vel vide hvad der er sket, og hvad der ikke er .

men at man overhovedet ikke tænker så langt som at skadestuen = et sted hvor der skal være fred og ro , dét forstår jeg ikke

Nåh, nu har jeg ikke set tv2s version - prøver lige at læse den

Anmeld

21. august 2012

M&N

Faith skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.