Sover dårligt uge 25

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.221 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Flowers

Jeg sover såå dårligt for tiden. Jeg sover utroligt let hele natten, altså ikke den tunge søvn, og vågner derfor at den mindste lyd/ting. Om morgenen er jeg nogle gange helt grædefærdig, da jeg ikke kan se at jeg skulle kunne klare dagen foran mig med min praktik uden den søvn, det går dog... endnu... Andre der allerede sover dårligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

frk andreasen

Sover også forfærdeligt let. det kan være rigtig hårdt at være på om dagen med to aktive børn. Er i 24 uge.

Anmeld

21. august 2012

christina92

Jeg ved godt, det overhovedet ikke er det her du vil høre... men kan lige så godt være ærlig.

Jeg høre mange som sover dårlig FRA de er omkring 20-25 uger henne, det holder altså ikke op igen. jeg er 33 uger nu, og kan ikke mindes hvornår jeg har fået en HEL nat med skøn søvn. Kan godt forstå det er virkelig hårdt når du er i praktik, jeg er jo nået så langt at det er lige meget for er jo på barsel.

Jeg håber du enten, begynder at sove bedre, prøv evt. med et bad som det sidste inden sengetid og ingen tv og mobil en time inden sengetid. eller at du vender dig så meget til det at du kan klare hverdagen

Anmeld

21. august 2012

morethanperfect

christina92 skriver:

Jeg ved godt, det overhovedet ikke er det her du vil høre... men kan lige så godt være ærlig.

Jeg høre mange som sover dårlig FRA de er omkring 20-25 uger henne, det holder altså ikke op igen. jeg er 33 uger nu, og kan ikke mindes hvornår jeg har fået en HEL nat med skøn søvn. Kan godt forstå det er virkelig hårdt når du er i praktik, jeg er jo nået så langt at det er lige meget for er jo på barsel.

Jeg håber du enten, begynder at sove bedre, prøv evt. med et bad som det sidste inden sengetid og ingen tv og mobil en time inden sengetid. eller at du vender dig så meget til det at du kan klare hverdagen

Den med ingen mobil og computer osv. en time før sengetid er 

TS: Jeg har desværre sovet dårlig fra uge 26 , og nu sover jeg bare VIRKELIG dårligt 
Tror ikke der er så meget at gøre desværre .. 

Anmeld

21. august 2012

christina92

morethanperfect skriver:

Den med ingen mobil og computer osv. en time før sengetid er 

TS: Jeg har desværre sovet dårlig fra uge 26 , og nu sover jeg bare VIRKELIG dårligt 
Tror ikke der er så meget at gøre desværre .. 

Det virker hvertfald herhjemme!

Anmeld

21. august 2012

morethanperfect

christina92 skriver:

Det virker hvertfald herhjemme!

Det gjorde det også her en periode .. Men så var jeg så dum og falde i igen
Er nærmest afhængig  

Anmeld

21. august 2012

christina92

morethanperfect skriver:

Det gjorde det også her en periode .. Men så var jeg så dum og falde i igen
Er nærmest afhængig  

hehehe.. jaae, det er ALTSÅ heller ikke nemt!

Så jeg har lagt hele mit gå i bad, vaske/tørre hår, smørre sig ind i creme ritual lige inden for så går den times tid.

Men det er svært emd mobilen!

Anmeld

21. august 2012

Miss BananaHammock

Kan kun nikke genkendende til det med dårlig søvn. Begyndte da jeg var ca 20+0. Hader at ligge på siden men kan ikke holde ud at ligge på mave eller ryg. Plus junior er mest aktiv når jeg går i seng og i løbet af natten. Jeg får tilgengæld ofte mulighed for en lur efter job. Bare ikke de sidste par dage hvor varmen har været forfærdelig. Men mon ikke vi vender os til det? Kroppen klargører vel egentlig også bare en til at skulle op ril en bette flere gange om natten

Anmeld

21. august 2012

Flowers

Tak allesammen, selvom mange af jer fortæller, at det sikkert varer ved (øv), så er det dejligt at vide at man ikke er ene. Jeg prøver at klø på, og huske så vidt muligt så at passe på mig selv som jeg nu kan... Tror også kroppen forbereder os lidt til at blive afbrudt i søvnen

Anmeld

22. august 2012

frk andreasen

Jeg har ikke sovet igennem i over 6 år!! ik siden jeg var gravid med min ældste!! Min krop har ligesom vænnet sig til at sove et par timer af gangen også vågne
kh
Tanja
gravid med med Freja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.