overtøj til baby hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er også sådan en vi brugte til thea da hun var baby, og den var rigelig varm! De får jo også både dyne, en lille hue og vanter på i barnevognen osv. Vi har aldrig brugt uld til thea. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Lyk

Jeg har også termin til oktober, og jeg har købt en fleecedragt i str.56 til bilture og lignende. Og jeg har fået fortalt af mange,at når man har en voksipose, behøver de små pus ikke at have så meget tøj på. Så i voksiposen tænker jeg en trøje, hue, vanter og hjemmesko er nok :-) og jeg har sådan et sæt i uld, da uld er fantastisk til at holde baby nøjagtig den rigtige temperatur og transportere evt sved væk fra baby, så den altid er varm og tør :-)

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

Lyk skriver:

Jeg har også termin til oktober, og jeg har købt en fleecedragt i str.56 til bilture og lignende. Og jeg har fået fortalt af mange,at når man har en voksipose, behøver de små pus ikke at have så meget tøj på. Så i voksiposen tænker jeg en trøje, hue, vanter og hjemmesko er nok :-) og jeg har sådan et sæt i uld, da uld er fantastisk til at holde baby nøjagtig den rigtige temperatur og transportere evt sved væk fra baby, så den altid er varm og tør :-)

den trøje du nævner, er det så en tyk fleece trøje ellr ligende eller bare en alm trøje ?

Anmeld

21. august 2012

Lyk

Det er en strikket cardigan i uld, som en bekendt har lavet til baby. Jeg har hørt, at voksiposen er super god til at holdeAbbas varm, selvom det er koldt udenfor, og at det derfor ik er nødvendigt med alt for meget tøj. Men altså det er mit første barn, så jeg har ikke selv nogen erfaringer med det 

Anmeld

21. august 2012

Lyk

Der skulle selvfølgelig stå baby og ikke Abbas, det er i-pad'en der retter i det ;-)

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

Lyk skriver:

Det er en strikket cardigan i uld, som en bekendt har lavet til baby. Jeg har hørt, at voksiposen er super god til at holdeAbbas varm, selvom det er koldt udenfor, og at det derfor ik er nødvendigt med alt for meget tøj. Men altså det er mit første barn, så jeg har ikke selv nogen erfaringer med det 

okay

Anmeld

22. august 2012

Ønskebarnet12

Jeg har købt den fleece dragt/jakke fra h&m i str. 62 men overvejer at købe en i 56 den brune, synes de virkelig søde men jeg har ikke en voksi har en drømmepose, og tror godt nok den kan holde bebsen varm

Anmeld

22. august 2012

Sara.

Nadia&Daniel skriver:

Vi har Laura fra 25 otk. 2010

Vi havde sådan en type dragt: http://www.hm.com/dk/product/99668?article=99668-A - og den blev brugt meget (også tur hjem fra hospitalet)

Vi valgte ULD fra, da jeg fik at vide i butikken, at bruger man uld en gang, skal det bruges hele vinteren og alle vintere, da man vender barnet til den type varme. Så hende i butikken, ville personligt ikke anbefale det til mig/vores datter..

Det er bare noget man troede engang, men det har vist sig ikke at holde stik. (det med at uld så skal bruges altid.)

Har lige fundet et par link der fortælle om uldens gode egenskab!

Jeg har i hvert fald været rigtig glad for at bruge det til mine børn som er fra henholdsvis 7 april 2010 og 13 oktober 2007.

http://www.happyfamily.dk/artikel.php?id=159

http://www.babyhome.dk/gode-rad-1/hvorfor-vaelge-uld.html

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=DIVERSE&id=16533

Det sidste link fortæller en sundhedsplejerske om "en gang uld - altid uld?"

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har købt den fleece dragt/jakke fra h&m i str. 62 men overvejer at købe en i 56 den brune, synes de virkelig søde men jeg har ikke en voksi har en drømmepose, og tror godt nok den kan holde bebsen varm

hvad er forskellen på en voksipose og en drømme pose ?

Anmeld

22. august 2012

banditten2011

jeg fødte sidste år den 19 nov og han havde sit alm tøj på en tyk trøje, hue og vanter, dyne, tæppe og overlæder.. havde os en voksi men syntes den var besværlig, den ene gang han lå i den havde han kun lanærmet body og hue på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.