overtøj til baby hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.055 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Princesspigen

jeg skal føde til oktober og min mor gjorde mig så lige opmærksom på hvad jeg havde tænk mig at købe af overtøj til baby..

det er jo ikke fordi den kravler rundt i sneen eller noget når den er så lille så havde selv tænkt mig hue, vanter og sådan en tyk fleece dragt med bamse øre ( syndes de er så søde )

men min mor snakkede om sådan en dragt kunne både være for meget tøj og for lidt tøj

vi har en lille udestue uden varme på nogle måde, hvor jeg har tænkt mig baby skal sove i barnevognen til middag ind i mellem os igennem vinteren hvis det ikke bliver for koldt der ude..

jeg har os fået af vide jeg får foræret en voksi pose i barsels gave hvor der er dyne i os jo..

men er det nok overtøj eller skal jeg have andet ?

jeg skal med bus for at handle når kæresten ikke er hjemme men der er ikke langt til busstoppestedet så det er ikke meget vi kommer til at gå i kulden..

men vil nok gerne gå nogle få ture med naboens hund og barnevognen eller på tanken eller sådan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Rannvaen

Synes det lyder helt fint. Skal også føde til oktober og har tænkt mig atløbe nogenlunde de samme  Ellers kan du prøve med tøj af uld, det er dejlig varmt 

Anmeld

20. august 2012

Princesspigen

bibidibu skriver:

Synes det lyder helt fint. Skal også føde til oktober og har tænkt mig atløbe nogenlunde de samme  Ellers kan du prøve med tøj af uld, det er dejlig varmt 

min mor snydes jeg skal købe sådan en tyk fleece trøje eller sådan også..

Anmeld

20. august 2012

Nadia&Daniel

Vi har Laura fra 25 otk. 2010

Vi havde sådan en type dragt: http://www.hm.com/dk/product/99668?article=99668-A - og den blev brugt meget (også tur hjem fra hospitalet)

Vi valgte ULD fra, da jeg fik at vide i butikken, at bruger man uld en gang, skal det bruges hele vinteren og alle vintere, da man vender barnet til den type varme. Så hende i butikken, ville personligt ikke anbefale det til mig/vores datter..

Anmeld

20. august 2012

Princesspigen

Nadia&Daniel skriver:

Vi har Laura fra 25 otk. 2010

Vi havde sådan en type dragt: http://www.hm.com/dk/product/99668?article=99668-A - og den blev brugt meget (også tur hjem fra hospitalet)

Vi valgte ULD fra, da jeg fik at vide i butikken, at bruger man uld en gang, skal det bruges hele vinteren og alle vintere, da man vender barnet til den type varme. Så hende i butikken, ville personligt ikke anbefale det til mig/vores datter..

det er helt precis den fra dit link jeg har kikket på  ved så ikke om den skal være brun eller hvid

okay ja hvis det passer så holder jeg mig også fra uld

Anmeld

20. august 2012

Nadia&Daniel

Princesspigen skriver:

det er helt precis den fra dit link jeg har kikket på  ved så ikke om den skal være brun eller hvid

okay ja hvis det passer så holder jeg mig også fra uld

Ang. uld, kan du altid spørger dig frem i butikken, kan være de vælger at forklar det på en anden måde

Vi havde en som var knap så plysset, men ellers samme form og varme.. Vi havde en pink (og en grøn/grå - vi kendte ikke kønnet, men den blev byttet) - den hvide er mest piget, men meget sart, dog kan babyen selvfølgelig ikke gør den så beskidt i den alder, selvom man aldrig skal sige aldrig

Anmeld

20. august 2012

Princesspigen

Nadia&Daniel skriver:

Ang. uld, kan du altid spørger dig frem i butikken, kan være de vælger at forklar det på en anden måde

Vi havde en som var knap så plysset, men ellers samme form og varme.. Vi havde en pink (og en grøn/grå - vi kendte ikke kønnet, men den blev byttet) - den hvide er mest piget, men meget sart, dog kan babyen selvfølgelig ikke gør den så beskidt i den alder, selvom man aldrig skal sige aldrig

vi kender heller ikke kønnet.. er selv bange for den hvide måske er sart eller at de bliver for meget hvidt.. så overvejer den brune..

men er o i tvivl om hvilke størrelse jeg skal købe den i for den i 56 virker MEGET stor og den i 50 vokser den nok hurtigt ud af..

Anmeld

20. august 2012

Nadia&Daniel

vi kender heller ikke kønnet.. er selv bange for den hvide måske er sart eller at de bliver for meget hvidt.. så overvejer den brune..

men er o i tvivl om hvilke størrelse jeg skal købe den i for den i 56 virker MEGET stor og den i 50 vokser den nok hurtigt ud af..

Laura vejede 2580 gram og var 46 cm. lang - hun brugte str. 50 okt.-jan.

Anmeld

20. august 2012

Princesspigen

Nadia&Daniel skriver:

Laura vejede 2580 gram og var 46 cm. lang - hun brugte str. 50 okt.-jan.

okay men er jo ikke sikkert jeg er så heldig  

men du mener ikke det er nødvendigt med andet overtøj så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.