haha :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Camillos

Er man grvis hvis man 21 39 er i fuld gang med at lave en cheese cake så jeg har til dagen imorgen ? .. og er man gravid hvis man bare ikke kan vente på geleeen køler? hehe håber den bliver god, har aldrig lavet sådan noget  før .. men fik endelig en springform i fødselsdags gave så nu gav jeg mig i krig..

uha ... .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

FrkRaarup

Haha Tjo, det er man vidst!

Send gerne et stykke

Anmeld

20. august 2012

Camillos

FrkRaarup skriver:

Haha Tjo, det er man vidst!

Send gerne et stykke

haha .... ja hvis jeg kunne.. synes ikke rigtig den gele gider som jeg vil .. ... det er bare stadigvæk tynd saft... hrm... nu må den godt snart blive lidt stiv ..

Anmeld

20. august 2012

M&N

Hahahaha..!

Det var sådan noget jeg ville kunne finde på.. Kage osv om aftenen er altså så hyggeligt

Anmeld

20. august 2012

MortilElias2010

Samme her (har lyst nu, men mangler ingredienserne - suk) også UDEN at være gravid

Anmeld

20. august 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Hahahaha..!

Det var sådan noget jeg ville kunne finde på.. Kage osv om aftenen er altså så hyggeligt

ja det er så hyggeligt men når desværre ikke at blive færdig med den til at spise i aften.. så må vente til jeg får besg af min kusine imorgen.. hehe ... .. geleen vil ik stivne 

Anmeld

20. august 2012

Camillos

MortilElias2010 skriver:

Samme her (har lyst nu, men mangler ingredienserne - suk) også UDEN at være gravid

det også så super lækkert.. har bækkenløsning, så det  var også svært for mig at vente til manden kom hjem og jeg kunne komme til at handle ind til det ... vågnede imorges og tænkte. .. :CHEESE CAKE

hehe

Anmeld

20. august 2012

MortilElias2010

det også så super lækkert.. har bækkenløsning, så det  var også svært for mig at vente til manden kom hjem og jeg kunne komme til at handle ind til det ... vågnede imorges og tænkte. .. :CHEESE CAKE

hehe

Vi kalder den Farmor herhjemme, den lagkage jeg bare kan stoppe i mig i dagevis uden at blive træt af den og har udtænkt en snedig plan  Farmor og farfar kommer nemlig i weekenden for at hjælpe i det nye hus og så vil jeg spørge hende om hun ikke kunne tænke sig at lave den til os *host* MIG   Så har jeg noget at glæde mig til  for det vil hun med garanti  

Årh for pokker jeg er lækkersulten...

Anmeld

20. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har du husket huspladsen?? 

Ja du lyder temmelig gravid! Ved ik hvor mange gange i løbet af mine 2 graviditeter, jeg lige pludselig kl 22 om  aftnen var nød til at bage en kage!! Vh stine

Anmeld

20. august 2012

Camillos

MortilElias2010 skriver:

Vi kalder den Farmor herhjemme, den lagkage jeg bare kan stoppe i mig i dagevis uden at blive træt af den og har udtænkt en snedig plan  Farmor og farfar kommer nemlig i weekenden for at hjælpe i det nye hus og så vil jeg spørge hende om hun ikke kunne tænke sig at lave den til os *host* MIG   Så har jeg noget at glæde mig til  for det vil hun med garanti  

Årh for pokker jeg er lækkersulten...

hehe Okay dejligt.-. jeg vil os ha en farmor?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.