tarkoflen skriver:
Jeg ville hvor det er muligt aflevere dem personligt, og måske lægge ud med, at du kan være tilkaldevikar, hvis de har brug for det, og du må selvfølgelig 
Og så ville jeg få taget et billede med et ordentligt kamera
og så et lille tip, stil dig ca. 1 meter fra væggen, så slipper du for skygger bag dig 
Rigtig meget held og lykke 
Ja så må jeg hellere lade være at tage dem selv, for har ikke 1 m. lange arme 
Men der er flere der nævner at billedet skal være bedre, så det må jeg få gjort. Tak for feedback og for hjælp 
Den havde jeg også tænkt på at få flettet ind, tilkaldevikar - for pt. er der intet vikararbejde på disse kanter at hente og det hun kan tilbyde fra ActiveCare (hvis jeg skal beholde mit løntilskud) er at ligge timerne udenfor de 31 t. jeg bruger i børnehaven pt. Og hun kan ikke love mig noget varigt, så det er noget af en satsning når budgettet skal betales.
Jeg er desværre ikke dagpengegyldig pt. da jeg misforstod aftalen, så skal have tjent 300t. ind ved et regulært arbejde inden jeg kan komme tilbage på dagpenge. Så det ser pænt sort ud fra d. 25 dec. når mit løntilskudsjob stopper.
Puha nå nok om det... jeg kæmper videre. Idag har i det mindste været en positiv dag. Dog uden at at have med jobsøgning at gøre.
Anmeld