Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

MortilElias2010

serinasmor skriver:

jeg vil sige det kommer an på dig  

jeg ville hvis overskudet var der aflevere dem personligt ... det kræver dog en del tid og gode nerver ...

og vælge billede 2

Hvorfor gode nerver? Og ja, tid... må bare få det passet ind. Vil ikke kunne klare hele kommunen, men de nærmeste ville da kunne være en mulighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Ville aflever personligt hvor det ka passe ind, og ellers sende en mail. Har stemt billede 2, da det virker mere åbent! Vh stine

Jeg er enig  

Anmeld

21. august 2012

MortilElias2010

Tak for hjælpen allesammen! Dejligt med friskt input 

Anmeld

21. august 2012

MyLove E

Jeg ville aflevere personligt til dem tæt på andre ville jeg sende med post. Ingen mail på uopfordret ..

Hvis der skal billede med er det nr 2 og ja du er smuk:-):-)

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

MortilElias2010 skriver:

Jeg ved de er ilde set, men jeg er bare nået dertil hvor jeg er lidt i bund med afslag på afslag og lægger mange kræfter i at skrive den med mavefornemmelse og god energi osv. og virkelig forsøger at ramme helt rigtig og blive kaldt til samtale - det er længe siden sidst så er bare nok så slukøret og søge skal jeg jo så længe jeg er i løntilskud og uden "regulært" fast arbejde. Suk. Tænk at uddanne sig til arbejdsløshed.

Men søde ven. Så er det jo spildt arbejde Send mig en af dine ansøgninger... Så kigger jeg på den, hvis altså du vil have lidt feedback. Du kan jo sagtens standardisere samtidig med, at du målretter

Anmeld

21. august 2012

LR85

post eller personligt.

og billedee 2 er du bare smuk på, du har et dejligt smil.

Anmeld

21. august 2012

tarkoflen

MortilElias2010 skriver:

Ja nu skal der gang i de uopfordrede ansøgninger indenfor Vejle Kommune. Har lige fundet en laaang liste med alle dagtilbud, så nu skal der satses.

Men spørgsmålet er så: (Ja ved jeg springer over hvor gærdet er lavest, men skriver altså ikke een henvendt til en specifik i dem alle, men mere sådan en spredhagl. Jeg lægger simpelthen så meget energi i specifikke ansøgninger og kan mærke at de afslag gør ondt, så nu forsøger jeg en anden strategi. Det er måske nemmere at håndtere på denne måde pt.)

Hvordan ville I sende dem og hvorfor?

Og hvilket billede ville I vedhæfte af disse to?

(3 gang lykkens gang - irriterende man ikke kan slette sine indlæg)

Jeg ville hvor det er muligt aflevere dem personligt, og måske lægge ud med, at du kan være tilkaldevikar, hvis de har brug for det, og du må selvfølgelig

Og så ville jeg få taget et billede med et ordentligt kamera og så et lille tip, stil dig ca. 1 meter fra væggen, så slipper du for skygger bag dig

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

21. august 2012

MortilElias2010

Baagøe skriver:

Men søde ven. Så er det jo spildt arbejde Send mig en af dine ansøgninger... Så kigger jeg på den, hvis altså du vil have lidt feedback. Du kan jo sagtens standardisere samtidig med, at du målretter

Jeg kan altid bruge feedback.

Men så har jeg brug for din email. Den må du hellere pb'e

Anmeld

21. august 2012

MortilElias2010

tarkoflen skriver:

Jeg ville hvor det er muligt aflevere dem personligt, og måske lægge ud med, at du kan være tilkaldevikar, hvis de har brug for det, og du må selvfølgelig

Og så ville jeg få taget et billede med et ordentligt kamera og så et lille tip, stil dig ca. 1 meter fra væggen, så slipper du for skygger bag dig

Rigtig meget held og lykke

Ja så må jeg hellere lade være at tage dem selv, for har ikke 1 m. lange arme

Men der er flere der nævner at billedet skal være bedre, så det må jeg få gjort. Tak for feedback og for hjælp

Den havde jeg også tænkt på at få flettet ind, tilkaldevikar - for pt. er der intet vikararbejde på disse kanter at hente og det hun kan tilbyde fra ActiveCare (hvis jeg skal beholde mit løntilskud) er at ligge timerne udenfor de 31 t. jeg bruger i børnehaven pt. Og hun kan ikke love mig noget varigt, så det er noget af en satsning når budgettet skal betales.

Jeg er desværre ikke dagpengegyldig pt. da jeg misforstod aftalen, så skal have tjent 300t. ind ved et regulært arbejde inden jeg kan komme tilbage på dagpenge. Så det ser pænt sort ud fra d. 25 dec. når mit løntilskudsjob stopper.

Puha nå nok om det... jeg kæmper videre. Idag har i det mindste været en positiv dag. Dog uden at at have med jobsøgning at gøre.

Anmeld

21. august 2012

MortilElias2010

LR85 skriver:

post eller personligt.

og billedee 2 er du bare smuk på, du har et dejligt smil.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.