Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan ville I sende uopfordrede ansøgninger og hvilket billede?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.341 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. august 2012

MortilElias2010

Ja nu skal der gang i de uopfordrede ansøgninger indenfor Vejle Kommune. Har lige fundet en laaang liste med alle dagtilbud, så nu skal der satses.

Men spørgsmålet er så: (Ja ved jeg springer over hvor gærdet er lavest, men skriver altså ikke een henvendt til en specifik i dem alle, men mere sådan en spredhagl. Jeg lægger simpelthen så meget energi i specifikke ansøgninger og kan mærke at de afslag gør ondt, så nu forsøger jeg en anden strategi. Det er måske nemmere at håndtere på denne måde pt.)

Hvordan ville I sende dem og hvorfor?

Og hvilket billede ville I vedhæfte af disse to?

(3 gang lykkens gang - irriterende man ikke kan slette sine indlæg)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

MortilElias2010

Jeg troede I var vilde med afstemninger herinde... hvad siger I baby.dk brugere? Kan I hjælpe mig her?

Anmeld

20. august 2012

Tabula Rasa

Ville aflevere personligt. Men med ingen af billederne, da kvaliteten minder lidt om webcambilleder, og det kan fremstå uprofessionelt. (Men du er ellers smuk, bortset fra det)

Anmeld

20. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ville aflever personligt hvor det ka passe ind, og ellers sende en mail. Har stemt billede 2, da det virker mere åbent! Vh stine

Anmeld

20. august 2012

serinasmor

jeg vil sige det kommer an på dig  

jeg ville hvis overskudet var der aflevere dem personligt ... det kræver dog en del tid og gode nerver ...

og vælge billede 2

Anmeld

20. august 2012

K&S

MortilElias2010 skriver:

Ja nu skal der gang i de uopfordrede ansøgninger indenfor Vejle Kommune. Har lige fundet en laaang liste med alle dagtilbud, så nu skal der satses.

Men spørgsmålet er så: (Ja ved jeg springer over hvor gærdet er lavest, men skriver altså ikke een henvendt til en specifik i dem alle, men mere sådan en spredhagl. Jeg lægger simpelthen så meget energi i specifikke ansøgninger og kan mærke at de afslag gør ondt, så nu forsøger jeg en anden strategi. Det er måske nemmere at håndtere på denne måde pt.)

Hvordan ville I sende dem og hvorfor?

Og hvilket billede ville I vedhæfte af disse to?

(3 gang lykkens gang - irriterende man ikke kan slette sine indlæg)

Jeg ville aflevere personligt, hvis du har mulighed for det - og ellers på mail :-)

Har du mulighed for at tage et billede med et rigtig kamera, for jeg synes de 2 billeder er meget uskarpe? 

Anmeld

20. august 2012

MortilElias2010

K&S skriver:

Jeg ville aflevere personligt, hvis du har mulighed for det - og ellers på mail :-)

Har du mulighed for at tage et billede med et rigtig kamera, for jeg synes de 2 billeder er meget uskarpe? 

Jeg kunne nok godt tage de nærmeste og afl. personligt.  Hvad siger man? Hej, jeg har en uopfordret ansøgning jeg gerne vil aflevere? Ellers andet?

Og ja, det har jeg mulighed for  for dit input.

Anmeld

20. august 2012

Pige2009

StineW79 skriver:

Ville aflever personligt hvor det ka passe ind, og ellers sende en mail. Har stemt billede 2, da det virker mere åbent! Vh stine

Enig Men HR-folk (som jeg selv) hader standardansøgninger! Hos mig ryger de lige ud til højre, når jeg læser dem - sorry to say. ISÆR når det gælder uopfprdret ansøgning er det personlige aspekt utrolig vigtigt.

Anmeld

20. august 2012

MortilElias2010

Tabula Rasa skriver:

Ville aflevere personligt. Men med ingen af billederne, da kvaliteten minder lidt om webcambilleder, og det kan fremstå uprofessionelt. (Men du er ellers smuk, bortset fra det)

Taf for det  søger som pædagog, så vil hellere fremstå imødekommende og positiv...  Ja, må nok hellere få taget nogen ordentlige billeder. De er taget med ipad'en, da jeg syntes de gav bedst billeder. Øv.

Anmeld

20. august 2012

MortilElias2010

Baagøe skriver:

Enig Men HR-folk (som jeg selv) hader standardansøgninger! Hos mig ryger de lige ud til højre, når jeg læser dem - sorry to say. ISÆR når det gælder uopfprdret ansøgning er det personlige aspekt utrolig vigtigt.

Jeg ved de er ilde set, men jeg er bare nået dertil hvor jeg er lidt i bund med afslag på afslag og lægger mange kræfter i at skrive den med mavefornemmelse og god energi osv. og virkelig forsøger at ramme helt rigtig og blive kaldt til samtale - det er længe siden sidst så er bare nok så slukøret og søge skal jeg jo så længe jeg er i løntilskud og uden "regulært" fast arbejde. Suk. Tænk at uddanne sig til arbejdsløshed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.