Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skide godt!!!!
Solstrålebørn skriver: Midt i Januar i år, gik jeg på slankekur... 4 måneder før det fødte jeg mit andet barn som jeg tog 30 kg på med... Jeg er normalt en lille nips og det er jeg blevet igen... Wuuhuu... Siden midten af Januar i år og frem til igår, har jeg smidt de 15 kg jeg ønskede og er min ønskede vægt som hedder 60 kg... Jeg er glad, stolt og meget tilfreds - Måtte dele det med Jer...
Midt i Januar i år, gik jeg på slankekur... 4 måneder før det fødte jeg mit andet barn som jeg tog 30 kg på med...
Jeg er normalt en lille nips og det er jeg blevet igen... Wuuhuu...
Siden midten af Januar i år og frem til igår, har jeg smidt de 15 kg jeg ønskede og er min ønskede vægt som hedder 60 kg...
Jeg er glad, stolt og meget tilfreds - Måtte dele det med Jer...
Inponerende
Er selv lige startet idag........
Det var dog fantastisk dejligt det må være rart at være i mål
Kæmpe stort tillykke du er så sej
Rigtigt godt gået...... Hvordan har du gjort for at nå dit mål?... Jeg satte mig også det mål i januar at smide ca 15 kg, men må her i august erkende at jeg slet ikke har været top motiveret for det, for har tabt 0 kg.... Må se om jeg ikke snart kan finde lidt motivation, mangler 5 kilo fra før 2 andet barn og vil gerne tage yderæige 6-7 kilo.... Så kom nu Mette.....
flot!
MorDk skriver: Hvor er du bare sej!!!!
Hvor er du bare sej!!!!
Tak skal du have...
Camillos skriver: flot!
Takker....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128