Bebsesmoar skriver:
Måske DU skulle tilberede en lækker ret til din mor så hun kan få blod på tanden?!
Som holbæktrunten nævner så er madlog en god ide! Du lære hvor mange kaloerier der er i hvad,og eftersom man skal forbrænde mere end man indtager så kan du se hvor meget du propper i hovedet,så ved du præcis hvor meget du skal gå for at forbrænde det,og for at tabe dig skal du forbrænde mere end du har proppet i hovedet!! 
det har jeg gjort rigtig mange gange, noget enkelt og sundt som var fantastisk! hun var vild med det - men synes kun, sund mad er sjovt i en uges tid, og så ikke længere. det kan jeg ikke bruge til noget overhovedet. vi spiser altid mellem 17.00-18.00 og jeg er tit først hjemme 17.30, så hun laver oftest mad, da hende og min papfar gerne vil have maden overstået, så de kan slappe af om aftenen. fair nok, det også forståeligt nok. men det hjælper ikke mig, at hun godt kan lide at bruge fløde i sovsen osv. hun vil selv tabe sig, men hun er bestemt ikke særlig god til det med kosten :/
madlog kommer jeg aldrig til at bruge. jeg har lært selv at regne det ud af en diætist, min bror har haft, så han har også alle papirer med, hvor meget der er af diverse ting i madvarer
så det vil jeg meget hellere bruge, da jeg husker det. jeg har sjældent min computer fremme, da jeg kun bruger den som skolecomputer. 
Anmeld