kan du hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. august 2012

frkanonym

jeg søger en, der ved lidt om vægttab, kost, motion osv, der måske vil give mig nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre osv, da jeg gerne vil smide et par kilo 
hvis du står og ved en masse om det, evt af erfaring el. andet, så send mig en pb, eller skriv i denne tråd, så vil jeg sende dig en pb med beskrivelse af "min hverdag" .. 

på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Holbæktrunten

frkanonym skriver:

jeg søger en, der ved lidt om vægttab, kost, motion osv, der måske vil give mig nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre osv, da jeg gerne vil smide et par kilo 
hvis du står og ved en masse om det, evt af erfaring el. andet, så send mig en pb, eller skriv i denne tråd, så vil jeg sende dig en pb med beskrivelse af "min hverdag" .. 

på forhånd tak!

Madlog.dk!

Genial side til at få styr på kosten i forbindelse med vægttab eller vedligeholdedse af nuværende vægt...,

Og så er mit pulsur og stepper uundværlig for mig i forbindelse med mit vægttab...

Anmeld

20. august 2012

frkanonym

Holbæktrunten skriver:

Madlog.dk!

Genial side til at få styr på kosten i forbindelse med vægttab eller vedligeholdedse af nuværende vægt...,

Og så er mit pulsur og stepper uundværlig for mig i forbindelse med mit vægttab...

er bare ikke særlig god til at huske at få skrevet sådanne ting ind i et program. og derfor vil jeg ikke bruge penge på madlog

Anmeld

20. august 2012

Holbæktrunten

frkanonym skriver:

er bare ikke særlig god til at huske at få skrevet sådanne ting ind i et program. og derfor vil jeg ikke bruge penge på madlog

Altså, det koster 49 kr for 4 uger - og på den tid har du lært at sjusse dig frem til hvad du må/kan spise, også i forhold til hvor meget motion du dyrker...

Hvis du vitterlig ønsker at tabe dig, er det vel en lille indsats?

Anyway, det var mit bedste råd...

Anmeld

20. august 2012

Bebsesmoar

Køb en skridt tæller!! Spis masser af grønt,rugbrød,proteinrig youghurt,frugt ,kød,og nødder!! 

Anmeld

20. august 2012

frkanonym

Holbæktrunten skriver:

Altså, det koster 49 kr for 4 uger - og på den tid har du lært at sjusse dig frem til hvad du må/kan spise, også i forhold til hvor meget motion du dyrker...

prisen er heller ikke noget problem overhovedet, men dét at jeg ikke får brugt programmet er et problem. får det ikke brugt. og det var ikke sådanne råd jeg ledte efter, men ellers tak

Anmeld

20. august 2012

frkanonym

Holbæktrunten skriver:

skulle have været denne smiley i stedet

Anmeld

20. august 2012

frkanonym

Bebsesmoar skriver:

Køb en skridt tæller!! Spis masser af grønt,rugbrød,proteinrig youghurt,frugt ,kød,og nødder!! 

har en skridttæller og sådan et puls-ur.

jeg er hjemmeboende og kan ikke selv bestemme min kost - da jeg ikke laver aftensmad hver aften. derfor er kosten nok det største problem. kan sagtens spise sundt en hel dag, men hvad hjælper det, når ens mor ikke gider lave fedtfattigt aftensmad mere end 1 uge ad gangen (hun synes, det er kedeligt) .. og det er oftest hende, der laver aftensmad, da jeg er senere hjemme end hende og oftest er hjemme ½ time før der er aftensmad pga transporttid til/fra mit studie.

Anmeld

20. august 2012

Bebsesmoar

Måske DU skulle tilberede en lækker ret til din mor så hun kan få blod på tanden?!  

Som holbæktrunten nævner så er madlog en god ide! Du lære hvor mange kaloerier der er i hvad,og eftersom man skal forbrænde mere end man indtager så kan du se hvor meget du propper i hovedet,så ved du præcis hvor meget du skal gå for at forbrænde det,og for at tabe dig skal du forbrænde mere end du har proppet i hovedet!! 

Anmeld

20. august 2012

Stivdie

Jeg bruger Endomondo app'en en hel del! For mig går der sport i at kunne se hvor langt og hurtigt jeg bevæger mig, hvor meget jeg forbrænder, osv. Den kan hentes gratis.
Ligeledes har jeg brugt ShapeUp Club app'en, den kan også hentes gratis. Men da jeg som dig ikke er så god til at få det skrevet ind har jeg mest brugt den som et overordnet pejlemærke for dagligt antal af kalorier i forhold til de faste måltider.
Desuden var min bedste motivation at begynde til en sport sammen fed en rigtig god veninde. Det er ligemeget om i beslutter jer for en gåtur hver aften eller Zumba hver torsdag, bare i holder hinanden fast ved at komme afsted HVER gang! Det virkede for mig :-)

Held og lykke med vægttabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.