Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
enligmorkbh skriver: Ja det bliver jo 310kr for selve tøjet og så kommer portoen an på hvordan du vil have det sendt.
Ja det bliver jo 310kr for selve tøjet og så kommer portoen an på hvordan du vil have det sendt.
På billigst mulige måde.. Kan vi vente med at handle til den 1.?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: På billigst mulige måde.. Kan vi vente med at handle til den 1.?
har desværre dårlig erfaring med at vente, og specielt når det er så lang tid så hvis der er andre der vil købe det inden sælger jeg til dem.
går ud fra porto vil blive måske 40kr
Pssst, jeg overtager gerne når Maria vokser ud af det
Jeg har en fuldstændig besat Hello Kitty fan herhjemme
enligmorkbh skriver: har desværre dårlig erfaring med at vente, og specielt når det er så lang tid så hvis der er andre der vil købe det inden sælger jeg til dem. går ud fra porto vil blive måske 40kr
Nå det var ærgeligt, er ellers til at stole på
132319 skriver: Pssst, jeg overtager gerne når Maria vokser ud af det Jeg har en fuldstændig besat Hello Kitty fan herhjemme
Hæhæ, men det ser ikke ud til at det bliver solgt til mig
Laulund87 skriver: Nå det var ærgeligt, er ellers til at stole på
Ja du er
132319 skriver: Ja du er
Hva str er den gule tshirt med krave, "knapper" og bambi?
ANG STR LÆS VENLIGST HER.
Har efterhånden svaret på samme spørgsmål en del gange så nu skriver jeg det én gang for alle.
Bluser, t-shirts, nattøj, undertøj, kjoler er str 2-4år
Bukser, leggins er str 2-3år.
Det er bare mange penge at gå glip af hvis du alligevel fortryder eller lign. Og det har jeg ofte oplevet at folk gør.
Så det er ikke personligt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128