så er jeg gravid igen.MEN....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

IT-nørd

Dianaaa skriver:

det er faktisk ikk nogen glædelig nyhed den her gang

jeg og min  søns far har over et par måneder, blevet overvåget af kommunen,, begrund af en latterlig underretning og selvfølgellg skal de følge op på det, det er også fint nok, meen nu er det simpelthen gået for vidt ! de forpester vores liv, vores parforhold er ved at gå  i stykker begrund af dem . de piner og presser os til det yderste, de er gået for langt. jeg kan ikke holde til det mere ! har intet privatliv de kommer kl fucking 6.15 om morgenen og så til tino skal i dagpleje og så kommer de fanme igen når han er blevet hentet og bliver til han skal i seng., men kan det virkelig passe at de skal blive ved og ved, og obsevere det ting de allerede har gjort 100 gange, vi har ikk en gang kunne tage på ferie i år, vi fik bare beskeden fra vore ''søde'' familie konsulent ''i kan jo tage på et weekendophold'' eller hvis vi f.eks. har aftaler med familie, ''så kan vi jo bare tage med'' HVAD SKER DER ??? hjælp dog de familier der virkelig har brug for det ! og nu er jeg så gravid igen 4+3, og er nødt til at få en abort fordi de simpelthen ikke kan lade os være. GUD jeg hader det.

undskyld mit pænt negative indlæg men aner ikke hvad jeg længere skal gøre. de graver bare i min fortid, ting som ER sket, men de glemmer bare at folk kommer videre. jeg kan ikke gøre for at jeg har haft en hård opvækst med mange svigt, MEN JEG ER IKKE MINE FORÆLDRE. jeg er mig og jeg er en god mor, min søn får alt hvad han skal ha og har aldrig lidt nogen som helst former for overlast. 

gode råd modtages gerne TAK

Jeg kender hverken dig eller Jeres familie men tænker at der må være en grund til Jeres sag bliver så højt prioriteret, ellers ville kommunen ikke bruge så mange ressourcer. 

Du lyder til at være stresset og usikker på dig selv - har du en grund til at være usikker? Hvis alt var i skønneste orden, ville du ikke have en grund til at være bange og kommunens medarbejdere afsluttede sagen ret hurtigt.

Til sidst vil jeg råde dig at holde en ordentlig tone, fordi hvis tonen overfor de kommunale medarbejdere er ligesom den tone du har i dine indlæg, gavner det ikke Jeres sag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

A.n.onym.

Hejsa :-)

Jeg har "heldigvis" ingen erfaring med det du skriver, synes det lyder meget voldsomt at i er overvåget så meget.

Jeg ville måske begynde at se på om de har lovhjemmel for at kunne overvåge jer i den grad - selvfølgelig skal de undersøge en underretning som du også selv skriver - men mon ikke Ret og Raad ville kunne svare på om du som person kan klage over den krænkelse som det tydeligvis er at blive fulgt i hoved og r.. døgnet rundt.

Anmeld

20. august 2012

IT-nørd

Ud fra det jeg hurtigt kan se i dine tidligere tråde er Jeres liv turbulent. Du skriver om problemer med kæresten, politi tilhold, om at kæmpe for retten til din søn - tilbage i marts 2012. Du undersøger desuden hvad du kan få som enlig på kontanthjælp. 

Din søn er 1 år gammel og du er gravid igen. Endnu et barn skal sættes i verden når familielivet ikke er optimalt. 

Du synes sikkert jeg er forkert på den, men jeg ville tænke mig rigtigt godt om...

Anmeld

20. august 2012

JustMe

Jeg tænker lidt det samme som Lenchick. At dømme ud fra en af dine tidligere tråde, tror jeg ikke det er dine evner som mor, som gør at kommunen holder ved; men nærmere jeres parforholds indvirkning på jeres barn. Hvis faderen giver trusler, så du ligefrem er nødt til at bede om polititilhold (hvis det er tilfældet, hvorfor er du så ikke gået for længst? Det gavner hverken dig eller din barn med en kæreste, der truer og er agressivt anlagt.).

For det første ville jeg også høre dem næste gang, hvorfor overvågningen er så intensiv og vhor længe, det skal vare. Dernæst skal du kommentere, hvis de har skrevet noget, du ikke mener passer. Så kan de evt. forklare, hvorfor de har skrevet det, og hvis du stadig er uenig, må man kunne gøre indsigelse.

Dernæst vil jeg sige, at hvis du er helt sikker på, at du er en god mor og at alle din søns behov bliver opfyldt, så behøver du ikke være så nervøs. For så har de jo ingen grund til at tage dit barn Mht. den nye graviditet, så er det jo ikke andres sag at afgøre, om du skal have en abort; men jeg tror du skal overveje MEGET grundigt, om det er det rette tidspunkt at få et barn til  Livet med to småbørn er hårdt; især som alenemor....og har man et turbulent parforhold, er det bestemt ikke de rette omgivelser at sætte et barn til verden i. Håber i finder ud af det, og at alt bliver løst på bedste måde  

Anmeld

20. august 2012

Carina:-)

Frk. Himmelblå skriver:

Kan forstå, du trænger til et  eller to 

Det kan ikke være nemt.

Samtidig tænker jeg dog også, at der er en grund til, at kommunen vælger at prioritere deres ressourcer, som de gør.

Det er ikke altid, at det er lige let at gennemskue hvorfor, men jeg er sikker på, at de har deres grunde.

Jeg vil bare råde jer til at samarbejde så godt I kan. Hvis I gør det hele godt, som du beskriver, så er det jo bare for en periode, at dette vil stå på.

Samfundet bekymrer sig om bønene, og det er da godt 

Held og lykke med det hele.

Det tror jeg du har ret i.

De brugr næppe de resourser uden grund.

Jeg har selv haft en voldsom opvækst med misrøgt,tæv og andre "sjove" ting.

Og da jeg fik den første som 18 årig fik vi også lidt ekstra tjek.

Så vi havde besøg af sp 2 gange om ugen i de første 3 mdr og så var vi udreddet.

Det kan være svært selv at se om man gør tingene rigtigt ,for ellers ville man jo ændre det

Og self. elsker I jeres dreng,og vil ham det bedste-Og lige nu er det bedste for ham at I samarbejder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.