Jeg tænker lidt det samme som Lenchick. At dømme ud fra en af dine tidligere tråde, tror jeg ikke det er dine evner som mor, som gør at kommunen holder ved; men nærmere jeres parforholds indvirkning på jeres barn. Hvis faderen giver trusler, så du ligefrem er nødt til at bede om polititilhold (hvis det er tilfældet, hvorfor er du så ikke gået for længst? Det gavner hverken dig eller din barn med en kæreste, der truer og er agressivt anlagt.).
For det første ville jeg også høre dem næste gang, hvorfor overvågningen er så intensiv og vhor længe, det skal vare. Dernæst skal du kommentere, hvis de har skrevet noget, du ikke mener passer. Så kan de evt. forklare, hvorfor de har skrevet det, og hvis du stadig er uenig, må man kunne gøre indsigelse.
Dernæst vil jeg sige, at hvis du er helt sikker på, at du er en god mor og at alle din søns behov bliver opfyldt, så behøver du ikke være så nervøs. For så har de jo ingen grund til at tage dit barn
Mht. den nye graviditet, så er det jo ikke andres sag at afgøre, om du skal have en abort; men jeg tror du skal overveje MEGET grundigt, om det er det rette tidspunkt at få et barn til
Livet med to småbørn er hårdt; især som alenemor....og har man et turbulent parforhold, er det bestemt ikke de rette omgivelser at sætte et barn til verden i. Håber i finder ud af det, og at alt bliver løst på bedste måde

Anmeld