Dianaaa skriver:
det er faktisk ikk nogen glædelig nyhed den her gang 
jeg og min søns far har over et par måneder, blevet overvåget af kommunen,, begrund af en latterlig underretning og selvfølgellg skal de følge op på det, det er også fint nok, meen nu er det simpelthen gået for vidt ! de forpester vores liv, vores parforhold er ved at gå i stykker begrund af dem . de piner og presser os til det yderste, de er gået for langt. jeg kan ikke holde til det mere ! har intet privatliv de kommer kl fucking 6.15 om morgenen og så til tino skal i dagpleje og så kommer de fanme igen når han er blevet hentet og bliver til han skal i seng., men kan det virkelig passe at de skal blive ved og ved, og obsevere det ting de allerede har gjort 100 gange, vi har ikk en gang kunne tage på ferie i år, vi fik bare beskeden fra vore ''søde'' familie konsulent ''i kan jo tage på et weekendophold'' eller hvis vi f.eks. har aftaler med familie, ''så kan vi jo bare tage med'' HVAD SKER DER ??? hjælp dog de familier der virkelig har brug for det ! og nu er jeg så gravid igen 4+3, og er nødt til at få en abort fordi de simpelthen ikke kan lade os være. GUD jeg hader det. 
undskyld mit pænt negative indlæg men aner ikke hvad jeg længere skal gøre. de graver bare i min fortid, ting som ER sket, men de glemmer bare at folk kommer videre. jeg kan ikke gøre for at jeg har haft en hård opvækst med mange svigt, MEN JEG ER IKKE MINE FORÆLDRE. jeg er mig og jeg er en god mor, min søn får alt hvad han skal ha og har aldrig lidt nogen som helst former for overlast. 
gode råd modtages gerne TAK 
Kan forstå, du trænger til et
eller to 
Det kan ikke være nemt.
Samtidig tænker jeg dog også, at der er en grund til, at kommunen vælger at prioritere deres ressourcer, som de gør.
Det er ikke altid, at det er lige let at gennemskue hvorfor, men jeg er sikker på, at de har deres grunde.
Jeg vil bare råde jer til at samarbejde så godt I kan. Hvis I gør det hele godt, som du beskriver, så er det jo bare for en periode, at dette vil stå på.
Samfundet bekymrer sig om bønene, og det er da godt 
Held og lykke med det hele.