har lige brug for hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

miig1989

simone-baby93 skriver:

Mener også den er blevet lavet om til at det er i 7 kl de bliver konfirmeret for da jeg skulle konfirmeres var det i 6 klasse og det er godt og vel 5 år siden ca. Men den er blevet lavet om til 7 klasse da politikerne eller hvem det nu var mente at de ik var modne nok i 6 klasse.  

Sjovt nok at du blev konfirmeret i 6, jeg er 4 år ældre end dig, og blev konfirmeret i 7 kl og det gjorde "alle" andre os, der hvor jeg komner fra :p

Troede faktisk alle blev konfirmeret i 7.kl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

simone-baby93

miig1989 skriver:

Sjovt nok at du blev konfirmeret i 6, jeg er 4 år ældre end dig, og blev konfirmeret i 7 kl og det gjorde "alle" andre os, der hvor jeg komner fra :p

Troede faktisk alle blev konfirmeret i 7.kl

Tror også det er forskelligt fra kirke til kirke kan bare huske jeg nÅede at blive konfirmeret inden jeg kom ind til odder og gå i skole og det gjorde jeg i 7 klasse. 

Anmeld

20. august 2012

miig1989

simone-baby93 skriver:

Tror også det er forskelligt fra kirke til kirke kan bare huske jeg nÅede at blive konfirmeret inden jeg kom ind til odder og gå i skole og det gjorde jeg i 7 klasse. 

Hehe okay

Tror ikke det forskelligt fra kirke til kirke, men forskelligt fra kommune eller region ?

Anmeld

20. august 2012

H+S Skjolgborg.

simone-baby93 skriver:

Mener også den er blevet lavet om til at det er i 7 kl de bliver konfirmeret for da jeg skulle konfirmeres var det i 6 klasse og det er godt og vel 5 år siden ca. Men den er blevet lavet om til 7 klasse da politikerne eller hvem det nu var mente at de ik var modne nok i 6 klasse.  

ja jeg ved det ikke ved bare jeg gik i 7 klasse da jeg blev i tidernes morgen *GH*. men jeg er jo også fra 1976 en gammel dame ej spøj til side men jeg kan husk jeg blev 14 år i nov og blev det i maj året efter.

jeg må hør Benjamins lære ad på tirsdag eller ring til en præst her i haslev og høre ham/hende ad. Ikke andet for.

Mvh Henriette

Anmeld

20. august 2012

Pige2009

H+S Skjolgborg. skriver:

ja men det er der den er svær for han går på en ikke normal skole men på en spical skole.

men udfra hans aldre blever han jo 12 her den 24 jan så mon ikke det er 2014 ca maj mdr???

Du ringer bare til den lokale kirke og spørger, for de har allerede datoen klar

Anmeld

20. august 2012

LMX

Langt de fleste steder i landet bliver man konfirmeret det år hvor man fylder 14år. Dvs i 7. klasse.

Min søn er lige startet i 7. og skal konfirmeres i maj 2013. Dog fylder han 15 det år fordi han er født sent. (dec.) så jeg valgte at vente 1 år med at sende ham i skole.

Da jeg selv blev konfirmeret var det også i 7. og jeg har faktisk aldrig hørt om at man gør det anderledes.

Anmeld

20. august 2012

Moma

I Kolding bliver man først konfirmeret i 8. klasse.

Anmeld

20. august 2012

MissTas

H+S Skjolgborg. skriver:

Hvor gammel skal ens børn være for af blev konfirmeres nogle siger 6 kl nogle 7 men hvor mange år skal man være.

Mere fordi min søn blever 12 år nu her den 24 jan og er i trivl om han skal næste år/2014 eller næste år igen =2015??

Mvh Henriette

det er i 7 klasse. nogle er 13, andre 14 alt efter hvornår på året de er født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.